گوشی دزد‌های سابقه دار محله پیروزی دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا، از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در تعقیب و گریز پلیسی با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

گوشی دزد‌های سابقه دار محله پیروزی دستگیر شدند

گوشی دزد‌های سابقه دار محله پیروزی دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری 110 شهدا گفت: از اوایل آذر ماه امسال گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت گوشی شان در منطقه شهدا و خیابان پیروزی توسط 2 موتورسوار به کلانتری اعلام شد که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران تخصصی کلانتری برای شناسایی و دستگیری این دزدان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان موفق شده بودند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند، گفت: تصویری از چهره سارقان در اختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد و تعداد گشت زنی‌های انتظامی و هدفمند افزایش یافت.

این مقام انتظامی افزود: گشت زنی انتظامی ادامه داشت تا اینکه ماموران عصر روز دوشنبه یازدهم آذر ماه در خیابان پیروزی 2 موتور سوار جوان را که پلاک موتور سیکلتشان مخدوش بود، مشاهده کردند و بلافاصله دستور ایست و توقف موتورسیکلت را صادر کردند.

حیدری با بیان اینکه با گریختن موتورسواران، عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، عنوان کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز راکب موتورسیکلت تعادلش را از دست می‌دهد و موتورسیکلتش بر روی زمین برخورد می‌کند.

کلانتر محله شهدا ابراز داشت: در این عملیات پلیسی راکب موتورسیکلت دستگیر، ولی ترک نشین آن از محل می‌گریزد.

رئیس کلانتری شهدا اظهار داشت: در بازرسی بدنی از راکب موتور سیکلت 5 دستگاه گوشی سرقتی کشف در ادامه سارق 18 ساله به همراه اموال کشف شده با کلانتری منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم در کلانتری به 30 فقره موبایل قاپی با همکاری همدستش در محدوده خیابان‌های پیروزی و محله شهدا اعتراف کرد.

حیدری اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند مخفیگاه متهم دوم پرونده را شناسایی و با گرفتن دستور قضائی سارق فراری را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات مقدماتی به کلانتری شهدا منتقل کنند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: تاکنون تعدادی از مال باختگان هر 2 سارق را شناسایی کرده اند و هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان