جملات آنتونی رابینز با مضامین آموزنده و انرژی بخش

در این مطلب مجموعه ای از زیباترین جملات آنتونی رابینز را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این جمله ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید به کمک این متن های آموزنده تجربه های خوبی را برای ادامه زندگی تان کسب کنید.

جملات آنتونی رابینز با مضامین آموزنده و انرژی بخش

آنتونی رابینز به سلطان انگیره معروف می باشد و وی نویسنده و سخنران و مربی و بازیگر آمریکایی است که در 29 فوریه سال 1960 در شمال هالیوود در کالیفرنیا متولد شد و شهرت او در ایران به خاطر کتاب هایی است که درباره موفقیت نوشته است. سخنان و جملات آنتونی رابینز دارای مضامین پرمحتوایی می باشند و اگر شما تمایل دارید اطلاعاتی در مورد کسب موفقیت بدست آورید می توانید این جمله ها را سرلوحه خود در زندگی تان قرار دهید.

جملات آنتونی رابینز با مضامین آموزنده و زیبا

آنتونی رابینز مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده در سرتاسر جهان است و او توانست در مدت زمان کوتاهی موفقیت های بیشماری در کسب ثروت و داشتن زندگی بهتر بدست آورد. وی همواره درصدد است تا بتواند به کمک افراد ، جهان را به جایی بهتر تبدیل نماید و او تلاش می کند تا به مردم کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست بگیرند و به دنبال هدف های ارزشمند بروند و بر ناکامی ها غلبه نمایند. سخنان آنتونی رابینز به صورت متن های انگیزشی و متن های انرژی مثبت نوشته شده اند که این سخنان توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. در ادامه گلچینی از جملات آنتونی رابینز را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

جمله های آنتونی رابینز

سخنان آموزنده آنتونی رابینز 

اگر همان کاری را انجام دهی که همیشه انجام می‌دادی، همانی را به دست خواهی آورد که همیشه به دست می‌آوردی.

جمله های آنتونی رابینز 

زمانی که هدف خود را مشخصا تعیین کردید، آنوقت است که چیزهای نامعلوم مشخص می‌شوند.

جملات زیبا آنتونی رابینز

عده‌ی زیادی از مردم می‌دانند که باید چه کار کنند. اما تنها عده‌ی کمی کارهایی که می‌دانند را انجام می‌دهند! برای موفقیت دانستن کافی نیست، باید اقدام کنیم.

سخنان انرژی بخش آنتونی رابینز 

ما می‌توانیم زندگی خود را تغییر دهیم. ما می‌توانیم کاری که دوست داریم را انجام دهیم، چیزی که دوست داریم را داشته باشیم، و دقیقا همانی باشیم که آرزویش را داریم.

جمله های انگیزشی رابینز

جمله های آنتونی رابینز در مورد موفقیت

بسیاری از چیزها در اطرافتان وجود دارند که به کار موفقیت و عملی شدن رویا های شما می آیند، اما متوجه وجود آنها نمی شوید. زیرا هدفهای خود را به روشنی تعریف نکرده اید و به عبارت دیگر به مغز خود نیاموخته اید که آن چیز ها دارای اهمیت هستند.

جملات آموزنده از آنتونی رابینز 

ممکن است بزرگترین اره ای که در جهان اختراع شده است، در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانیم که چه درختانی را باید برید و چرا، شرایط بر وفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی ارزد.

جملات کوتاه رابینز 

زندگی یک هدیه است: به ما حق ویژه، فرصت و مسؤولیت می‌دهد. باید به ازای آن، چیزی بازگردانیم و آن « خود اصلاح‌شده » ماست.

سخنان پرمحتوا آنتونی رابینز

درست است که پرچم، تنها یک تکه پارچه است، اما در عین حال نشانه تمام فضائل و ویژگیهای یک ملت به شمار می رود.

سخنان ناب آنتونی رابینز

سخنان آموزنده و کوتاه آنتونی رابینز 

گاهی باید بیاموزیم که چگونه ارزشهای ناسازگار را با یکدیگر آشتی دهیم.

سخنان پرمحتوا آنتونی رابینز 

همه ما رویاها و آرزوهایی داریم همه ما در اعماق روح خود می خواهیم باور کنیم که دارای موهبت خاصی هستیم. می توانیم تغییر و تفاوتی ایجاد کنیم. می توانیم به طریق خاصی در دیگران نفوذ کنیم و می توانیم جهان فعلی را به صورت دنیای بهتری در آوریم.

جملات کوتاه از آنتونی رابینز

برای هر یک از ما در هر زمان، امکاناتی موجود است تا زندگی خود را بهتر سازیم.

سخنان ناب تونی رابینز

من و شما نیز می توانیم زندگانی خود را به صورت یک افسانه در آوریم . به شرط اینکه شهامت داشته باشیم و بدانیم که قادریم اختیار اتفاقاتی را که در زندگیمان می افتد به دستگیریم.

جمله های زیبا از آنتونی رابینز

جمله های آموزنده و زیبا رابینز 

ما غالبا تصور می کنیم که موفقیت بسته به استعداد و نبوغ است .با وجود این، من عقیده دارم که نبوغ واقعی این است که با تقویت ایمان و اعتقادات سازنده ، نیروهای عظیم درونی خود را فعال کنیم.

سخنان آموزنده و انرژی بخش از رابینز

هنگامی که رویدادهای این جهان را با وجود دردناک بودن و ناخوشایند بودن آنها، با دید و نگرشی مثبت می‌نگرید و چَم و مفهوم دیگرگونی به آن می‌دهید، به راستی برنده می‌شوید.

جمله های پرمحتوا آنتونی رابینز

چنانچه انسانها همواره در حالت احساسی تردید، دودلی و دوگانگی بودند، به ندرت می‌توانستند به کامیابی درازمدت برسند یا به چیزی که به راستی ارزشمند است دست یابند.

سخنان پرمحتوا آنتونی رابینز

اگر بنا بود تنها به هنگام رسیدن به هدف خود شادمان شویم و از فرآیند تلاش برای رسیدن به هدف، شاد نباشیم، تنها بخش کوچکی از زندگی خود را شادمان بودیم.

سخنان پرمحتوا آنتونی رابینز

جمله های زیبا از آنتونی رابینز 

آزمایش و خطا بسیار خوب است، تنها یک عیب دارد: مقدار زیادی از سرمایه ای که همه ی ما کم داریم، یعنی زمان، در این راه صرف می شود.

جملات مفهومی از آنتونی رابینز 

اگر بخواهیم سبب رفتار انسانها را بدانیم، بررسی مهمترین و کارسازترین تجارب مرجع زندگی آنها، بی گمان، راهنمای خوبی است.

سخنان جالب آنتونی رابینز 

چنانچه در زندگی، قوانین ناسازگار بسیاری دارید، درد و رنج زیادی را به جان خواهید خرید و ناامید و سرخورده خواهید شد.

سخنان دلنشین آنتونی رابینز 

گاهی وقت ها بر یک رشته عملیات نامی می نهیم و چون با نام مشخص می سازیم آنها را شی ء می نامیم، حال آنکه مجموعه ای از کارها هستند.

سخنان جالب از آنتونی رابینز

جملات کوتاه از آنتونی رابینز 

شکلات خودتان را مشخص کنید، امّا قدرت و انرژی خود را روی راه حل ها متمرکز کنید.

جملات انرژی بخش آنتونی رابینز

مدت زیادی هست که فهمیدم اگر به اندازه کافی به مردم در رسیدن به چیزی که می خواهند کمک کنم، همیشه چیزی که می خواهم را بدست می آورم و مجبور نیستم هیچ وقت نگران باشم.

سخنان پرمحتوا از رابینز 

دقیقا لحظه ای که شما تصمیم می گیرید سرنوشت شما شکل می گیرد.

جمله های زیبا از آنتونی رابینز

جمله های ناب آنتونی رابینز 

 سال جدید = یک زندگی جدید! تصمیم بگیرید امروز چه کسی شوید، چه چیزی بدست آورید و چطور زندگی کنید.

سخنان آنتونی رابینز در مورد زندگی 

زندگی یک هدیه است و به ما برتری، فرصت و مسئولیتی اعطا می کند تا با بخشش بیشتر دریافت بیشتر داشته باشیم

جمله های پرمحتوا آنتونی رابینز

در این مطلب با مجموعه ای از جملات آنتونی رابینز در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا بودیم که امیدواریم با مطالعه این جمله ها بتوانید اطلاعات خود را برای کسب موفقیت های بیشتر رد زندگی افزایش دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان