بازداشت شرور شهرک ولیعصر (عج) / تخریب ۱۱ دستگاه خودرو شهروندی توسط متهم

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر (عج) از دستگیری شرور جوانی که در ۲ مرحله شیشه‌های ۱۱ خودروی پارک شده را تخریب کرده بود، خبر داد.

بازداشت شرور شهرک ولیعصر (عج) / تخریب 11 دستگاه خودرو شهروندی توسط متهم

بازداشت شرور شهرک ولیعصر (عج) / تخریب 11 دستگاه خودرو شهروندی توسط متهمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین عادلی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) اظهار داشت: یازدهم آذرماه اهالی محله میدان زاهدی در شهرک ولیعصر (عج) در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از شکشته شدن شیشه‌های 6 خودرو سواری توسط جوانی شرور اعلام شکایت کردند.

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت به سرعت ماموران کلانتری در محل حاضر و مشاهده کردند شیشه‌های عقب و جلوی 6 دستگاه خودرو سواری از قبیل: پراید، سمند و پژو که در کنار خیابان پارک شده بود، توسط جوانی تخریب شده است و فرد شرور پس از تخریب و هیاهو و رعب و حشت به تازگی از محل گریخته است.

عادلی بیان داشت: عملیات مهار متهم انجام شد و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند متهم را در حوالی محل تخریب شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری شهرک ولیعصر (عج) ادامه داد: متهم به کلانتری انتقال و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت. چهره متهم توسط ماموران کلانتری در تحقیقات پلیسی شناسایی شد و به دست آمد در فیلمی که 5 روز پیش مردم اهالی محل در اختیار ماموران کلانتری در خصوص شناسایی تخریبگر 5 خودروی سواری قرار داده شده است، همین متهم پرونده است که به جرم تخریب شیشه‌های 6 خودرو دستگیر شده است.

وی عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه با دیدن فیلم ضبط شده، چاره‌ای جز به اعتراف نداشت و به تخریب شیشه‌های 11 خودروی سواری در فاصله 5 روز اعتراف کرد.

کلانتر محله شهرک ولیعصر (عج) گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی مال باختگان، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان