دستگیری ۱۴۵ نفر ازلیدر‌های اغتشاش در خوزستان/عامل تخریب ۱۶ بانک شیراز دستگیر شد

خبرگزاری فارس: سردار حیدر عباس زاده عصر امروز  با اعلام دستگیری عاملان اصلی، محرکان و لیدرها در اغتشاشات اخیر خوزستان گفت: در جریان اغتشاشات اخیر در تعدادی از شهرستان های استان خوزستان، نیروی انتظامی با کار اطلاعاتی 145 نفر از این افراد را که به اموال عمومی تعرض داشتند شناسایی و دستگیرکردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: از افراد دستگیر شده که در برخی مناطق به صورت مسلحانه اغتشاشگران را پشتیبانی می کردند تعدادی سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز کشف شد.

عباس زاده تصریح کرد: در این رابطه تیم 4 نفره که از طریق گروهک های معاندین پشتیبانی اطلاعاتی و مالی می شدند، شناسایی و دستگیر شدند که از آنان یک قبضه سلاح غیر مجاز ومقداری تجهیزات کشف شد.

 

عامل تخریب 16 بانک شیراز دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عامل اصلی تخریب و به آتش کشیدن 16 بانک شیراز در اغتشاشات آبان ماه سال جاری خبر داد.

به نقل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: به دنبال وقوع برخی اغتشاشات و ناآرامی‌ها در آبان ماه سال جاری و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از این موضوع در شیراز، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی اغتشاشگران و آشوبگران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، موفق به شناسایی یکی از عاملان اصلی اغتشاشات حوادث اخیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هماهنگی مقام قضائی، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تخریب و آتش زدن 16 بانک شیراز نقش داشته است، افزود: تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

قاتل شهدای دیهوک به هلاکت رسید

صبح امروز بود که فرماندهی انتظامی استان کرمان از هلاکت 2 تن از اشرار مسلح در کویر فهرج توسط تکاوران استان کرمان پس از هشت ماه کار شناسایی و اطلاعاتی مأموران قرارگاه عملیانی «ابوذر» خبر داد.
صبح امروز بود که فرماندهی انتظامی استان کرمان از هلاکت 2 تن از اشرار مسلح در کویر فهرج توسط تکاوران استان کرمان پس از هشت ماه کار شناسایی و اطلاعاتی مأموران قرارگاه عملیانی «ابوذر» خبر داد.

با شناسایی اجساد این افراد مشخص شد، یکی از آن‌ها فردی به نام «ولی‌داد شه‌بخش» بود.

اما شه‌بخش که بود؟ یازدهم دی‌ماه 88 در کوران اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری، یگان تکاوری 133 امام حسین(ع) شهر دیهوک در استان خراسان‌جنوبی در منطقه قلعه‌بلوچ متوجه اکیپی از اشرار شدند که قصد ورود به این شهر را داشتند.

این حافظان جان‌بر کف امنیت در مسیر به کمین این اشرار مسلح برمی‌خورند که باعث به شهادت رسیدن 13 تن از تکاوران شده و در بی‌رحمانه‌ترین شکل تیر خلاصی بر پیکر مطهر آنان می‌خورد.

این شرور بی‌رحم عامل اصلی این حادثه بود که شهادت تعدادی از نیروهای سپاه در منطقه کورین زاهدان، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال 1388 تاکنون از دیگر شرارت‌های او بوده است.

دستگیری عامل آتش‌زدن و تخریب چند بانک‌ و اماکن عمومی در ملارد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل آتش زدن و تخریب تعدادی از بانک ها و اماکن عمومی در شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: به دنبال وقوع برخی حوادث و ناآرامی ها در اواخر آبان ماه سال جاری و سوء استفاده فرصت طلبان و ضد انقلاب از آن، شناسایی سرشاخه ها و عناصر اصلی آشوبگران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت پس از یک سری بررسی های اطلاعاتی و اقدامات فنی، موفق به شناسایی یکی از لیدرهای اصلی حوادث اخیر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد این فرد که در آتش زدن و تخریب تعدادی از بانک ها، اماکن عمومی و غارت آنان نیز نقش فعال داشته علاوه بر آن نیز به صورت عمدی ضمن توقف خودرو خود در وسط خیابان اصلی، مانع حرکت خودروهای دیگر شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با شناسایی هویت متهم و هماهنگی قضائی، تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد برای دستگیری این فرد، اعزام و موفق شدند در یک عملیات از پیش طراحی شده وی را قبل از فرار دستگیر کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار خانچرلی در پایان با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان وی، ادامه دارد.

عامل اصلی راه‌بندان و آتش‌زدن اتوبوس‌های اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از عملیات ضربتی دستگیری عامل اصلی راه‌بندان یکی از خیابان‌ها و آتش‌زدن اتوبوس شرکت واحد در حوادث اخیر خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا خدادوست اظهار داشت: به دنبال ایجاد اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی به بهانه افزایش قیمت بنزین و تعرض به اماکن و اموال عمومی، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی این‌گونه اقدامات در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: در همین رابطه با تلاش شبانه‌روزی مأموران، انجام کارهای ویژه اطلاعاتی و پلیسی و جمع‌آوری مدارک و مستندات از ایجاد اغتشاش توسط افراد شرور سرانجام هویت یکی از عاملان اصلی راه‌بندان یکی از خیابان‌ها و آتش زدن اتوبوس شرکت واحد مورد شناسایی قرار گرفت.

وی گفت: با مشخص شدن هویت این فرد، مأموران طی یک عملیات ویژه و ضربتی با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

خدادوست اظهار داشت: متهم که 26 سال سن دارد در مواجهه با اسناد و مدارک متقن پلیس صراحتاً به اعمال بزه انتسابی خود اقرار کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان