معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر:

۱۴۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های توزیع نیروی برق در کشور اختصاص می‌یابد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: تا پایان امسال ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور تامین می‌شود که با اختصاص آن، عملکرد همکاران نسبت به سال گذشته سه برابر می‌شود.

1400 میلیارد تومان برای طرح‌های توزیع نیروی برق در کشور اختصاص می‌یابد

غلامعلی رخشانی مهر، امروز پنج شنبه 14 آذر در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: صداقت و درست کاری در بین همکاران و مدیران شرکت توزیع برق خراسان جنوبی وجود دارد که این ویژگی‌ها این شرکت را در کشور ویژه کرده است.

وی با بیان اینکه همکاران در این شرکت برای انجام کار نیاز به پیگیری و تاکید دوباره ندارند، ادامه داد: مدیریت سابق با برنامه ریزی و تسهیل گیری زمینه‌های رشد پایدار را در شرکت فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اظهار کرد: این توسعه و رشد پایدار و متوازن در دستور کار قرار خواهد گرفت و شاهد شکوفایی بیش از پیش این شرکت در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای طرح سیما، ادامه داد: در این طرح شاخص‌های استراتژیک شرکت هدف گذاری و پایش می‌شود.

رخشانی مهر با بیان اینکه توسعه به عنوان بزرگ ترین شاخص در دستور کار شرکت قرار دارد، افزود: در این راستا باید توجه بیشتری به استان‌هایی شود که در شاخص توسعه عقب‌تر هستند که خراسان جنوبی از جمله آن استان‌هاست.

وی گفت: توسعه مفهومی عمیق است و هوشمندسازی شرط توسعه پایدار است و در مفهوم عام در شرکت‌های توزیع برق که زیرساخت آن مدیریت دارایی است کاهش قیمت تمام شده باید باشد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با تاکید بر تکیه بر مدیریت دارایی هوشمندشده در سال‌های آتی، تصریح کرد: هوشمندساری به تنهایی کافی نیست و باید کاری کنیم که مشترکان هوشمند داشته باشیم.

رخشانی مهر یادآور شد: در سال گذشته عملکرد در شاخص سرمایه گذاری در طرح به نسبت جاری شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور 0.78 درصد بوده که نشان از این دارد که محدودیت‌ها در تامین منابع و روند توسعه کند بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان