طرز تهیه ویفر خانگی بسیار خوشمزه در طعم های مختلف

طرز تهیه ویفر بسیار ساده می باشد، این خوراکی بسیار خوشمزه مورد علاقه همه می باشد و به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را در منزل تهیه کنید.

طرز تهیه ویفر خانگی بسیار خوشمزه در طعم های مختلف

ویفر نیز مانند بیسکویت یکی از انواع تنقلات بسیار خوشمزه می باشد که بزرگ و کوچک نمی شناسد و همه طرفدار آن هستند، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه ویفر را آموزش خواهیم داد تا این خوراکی خوشمزه را تهیه و نوش جان کنید.

دستور تهیه ویفر خانگی

مواد لازم جهت تهیه ویفر خانگی

  • آرد سفید : یک و نیم لیوان
  • پودر قند الک شده : یک و نیم لیوان
  • روغن مایع یا کره ذوب شده : یک و نیم لیوان
  • نان ویفر یا نان میکادو : پانزده عدد
  • اسانس : دو قطره

روش تهیه ویفر خانگی

طرز تهیه ویفر خانگی

در روش تهیه ویفر خانگی، ابتدا آرد سفید را تفت دهید تا بوی خامی آن از بین برود حالا پودر شکر را الک و به آرد اضافه کنید سپس به آن روغن مایع اضافه نمایید البته می توانید از کره یا روغن جامد نیز استفاده کنید.

در این مرحله از نحوه تهیه ویفر اگر تمایل دارید که ویفر طعم و عطر هر میوه ای مانند موز و یا طعم ادویه ای مانند هل بدهد می توانید به مواد دو قطره اسانس دلخواه اضافه کنید.

حالا بر روی یک ورق نان میکادو به اندازه یک ملاقه از مواد را بریزید و مواد را روی نان صاف کنید سپس دوباره نان میکادو روی آن بگذارید این کار را تا چهار لایه نان انجام دهید به گونه ای که لایه آخر باید نان باشد، سپس چند دقیقه اجازه دهید نان ها با گرمای مواد نرم شوند.

در مرحله آخر از طرز تهیه ویفر خانگی حالا با چاقوی اره ای ویفر را به اندازه دلخواه تان برش دهید، نوش جان.

طرز تهیه ویفر خانگی

نکته : در روش تهیه ویفر می توانید از آرد به اندازه سه قاشق غذا خوری کم کنید و به جای آن سه قاشق غذا خوری پودر کاکائو یا اسانس مورد نظرتان را اضافه کنید.

امیدواریم از آموزش نحوه تهیه ویفر خانگی در این مطلب نهایت لذت را برده باشید و این خوراکی خوشمزه و پرطرفدار را تهیه و در کنار اعضای خانواده تان میل کنید، اگر تمایل دارید در زمینه شیرینی و کیک اطلاعات مفید و جامعی داشته باشید می توانید بر روی لینک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان