سونامی کاندیداتوری اصولگرایان؛از نزدیکان محسن رضایی تا برادر زیباکلام/بازهم احمدی نژادی‌ها نامزد شدند/اصلاح‌طلبان هم آمدند/حواشی روز آخر ثبت‌نام

در آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس اصولگرایان پرتعداد ظاهر شدند.

سونامی کاندیداتوری اصولگرایان؛از نزدیکان محسن رضایی تا برادر زیباکلام/بازهم احمدی نژادی‌ها نامزد شدند/اصلاح‌طلبان هم آمدند/حواشی روز آخر ثبت‌نام

به گزارش خبرآنلاین، در آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، چهره های اصولگرا از دقایق ابتدایی خود را به وزارت کشور رساندند تا نامشان را در لیست کاندیداها به ثبت برسانند.

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دقایق اولیه صبح امروز، برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران وارد ستاد انتخابات کشور شد و اعلام کاندیداتوری کرد.

وی بعد از کاندیداتوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران داوطلب انتخابات شده‌ام، اظهار کرد: گرایش‌های سیاسی جامعه دیگر معنا ندارند و مرزهای سیاسی فروریخته است.  من اصول انقلاب را با جان قبول دارم و حاضرم برای این اصول جان داده و شهید شوم. من عضویت اصلاحطلب و اصولگرایی نداشته‌ام و حزبی هم نیستم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هرکس از من حمایت کند، استقبال می‌کنم گفت: البته گرایش من اصولگرایی است ولی اصولگرای حزبی نیستم. اگر اصولگرایان من را در لیست خود قرار دهند، استقبال می‌کنم.

چهره نزدیک به محسن رضایی هم آمد

همچنین عبدالحسین روح‌الامینی، دبیرکل حزب عدالت و توسعه  و از چهره های نزدیک به محسن رضایی با حضور در حوزه انتخابیه وزارت کشور برای انتخابات ثبت نام کرد.

روح الامینی: با ائتلاف نیروهای انقلابی همراه هستم
عبدالحسین روح الامینی روز شنبه در حاشیه نامنویسی در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: بنده همراه با جریان ائتلاف نیروهای انقلابی هستم و هر تصمیمی که در این ائتلاف گرفته شود قبول دارم.

بنا به گزارش ایرنا، دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی تصریح کرد: برخی تشکل‌ها نامه دادند و یک سری شخصیت‌ها هم با من تماس گرفته و از من درخواست کردند تا در این دوره از انتخابات حضور یابم.

روح الامینی دلیل عمده حضورش برای نامنویسی را همسرش عنوان کرد و ادامه داد: مهمتر از همه اینکه همسرم با وجود مخالفت در همه این سال‌ها، در این دوره اصرار به ثبت نامم در انتخابات داشت.

سعید زیباکلام دیگر اصولگرایی بود که برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران اعلام کاندیداتوری کرد.همچنین مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید در دولت احمدی‌نژاد، محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران، ابراهیم انصاریان داماد مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی، پروانه مافی نماینده تهران و الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهوری در دولت یازدهم از چهره‌هایی بودند که امروز برای کاندیداتوری انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان