مهران‌پور: باید قدم اول که صعود به المپیک است، محکم برداشته شود

مدیر فنی پیشین تیم ملی والیبال گفت: اهالی والیبال باید دست به دست یکدیگر بدهند تا قدم اول که صعود به المپیک است، محکم برداشته شود.

مهران‌پور: باید قدم اول که صعود به المپیک است، محکم برداشته شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسینعلی مهران‌پور پیشکسوت والیبال ایران درباره انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال گفت: عملکرد و کارنامه آقای داورزنی مشخص است و اگر هم صحبتی وجود دارد به قبل از انتخابات بازمی‌گردد. انتخاب ایشان یک انتخاب خوب بود و باید از آقای داورزنی حمایت کرد.

مدیر فنی پیشین تیم ملی والیبال تصریح کرد: به حضور جوانان اعتقاد دارم اما نمی‌توان تجربه آقای داورزنی را نادیده گرفت و ایشان نیز مطمئناً از جوانان استفاده می‌کنند. البته باید از جوانان شایسته و لایق استفاده کرد و ایشان باید به درستی انتخاب‌های خود را انجام دهند. داورزنی راه را به خوبی می‌دانند و خود ایشان در گذشته مسیری که توسط آقای یزدانی‌خرم شروع شده بود را به خوبی ادامه داد و امیدوارم این وضعیت ادامه پیدا کند. ایشان همیشه انتخاب‌های خوبی داشتند و همواره به تدریج افراد خوبی به کادر همکاران ایشان اضافه می‌شدند. در مجموع با حضور ایشان می‌توانیم به ادامه راه والیبال امیدوار باشیم تا وقفه ایجاد شده در روند پیشرفت را فراموش کنیم.

پیشکسوت والیبال ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود اضافه کرد: داورزنی علم و تجربه بالایی دارد، همچنین ایشان در فدراسیون جهانی و آسیا نیز سمت دارند که این موضوع به والیبال ما کمک خواهد کرد. اشراف کامل ایشان بر والیبال، دیگر نکته مثبت در این میان است و باید از ایشان حمایت کرد. اهالی والیبال، چه افرادی که کاندیدا شدند و چه دیگران که در والیبال حضور دارند، باید دست به دست یکدیگر بدهند تا قدم اول که صعود به المپیک است، محکم برداشته شود. سپس فرصت مناسبی است تا آقای داورزنی با فراغ بال به دنبال دیگر دغدغه‌های والیبال برود. من طرفدار جوانان هستم و البته نباید از تجربه پیشکسوتان غافل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان