شعار سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران؛ کتاب یعنی زندگی

تهران- ایرنا- اعضای شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‎‌المللی کتاب تهران «کتاب یعنی زندگی» را به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه انتخاب کردند و این در حالی است که هنوز محل برگزاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران تصمیم‌گیری نشده است.

شعار سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران؛ کتاب یعنی زندگی

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 26 فرودین تا 5 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

128 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شعار این نمایشگاه را کتاب یعنی زندگی انتخاب کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اواخر تابستان امسال طی احکام جداگانه‌ای مهدی فیروزان، هومان حسن پور، مهدی اسماعیلی‌راد، محسن چینی‌فروشان، ایرج ضرغام، میثم نیلی، علیرضا سبحانی نسب، فریدون عموزاده خلیلی،  محمد جواد مرادی‌نیا، ابراهیم حیدری، قادر آشنا و ایوب دهقانکار را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منصوب کرد.

سید عباس صالحی همچنین در حکمی جداگانه نیز محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری این رویداد فرهنگی و جوادی نیز در حکمی جداگانه ایوب دهقانکار را به عنوان دبیر این شورا منصوب کردند.

این شورا تاکنون 5 جلسه تشکیل داده که ماحصل جلسه چهارم درباره مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران بحث و گفت‌وگو و از گزینه‌های موجود، کشور ترکیه به عنوان کشور مهمان انتخاب شد.

پیش از این کشورهای عمان، افغانستان، ایتالیا، روسیه، صربستان و چین به عنوان «مهمان‌ ویژه» در نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران حضور داشته‌اند.

 ضرورت اصلاح و بروزرسانی آیین‌نامه‌ها و مقررات نمایشگاه از جمله مباحث این شورا در جلسات بوده است.

اعضای شورای سیاستگذاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران هنور در مورد محل برگزاری این دوره نمایشگاه که سال گذشته در مصلی برپا بود، بین گزینه های مصلی و شهر آفتاب به توافق و تصمیم نهایی نرسیده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان