معاون فرهنگی و اجتماعی مترو مطرح کرد؛

نصب المان‌های فرهنگی در تمام ایستگاه‌های مترو پایتخت

بیسادی گفت: تمام ایستگاه‌های مترو پایتخت به نمادهای فرهنگی مزین می‌شوند.

نصب المان‌های فرهنگی در تمام ایستگاه‌های مترو پایتخت

نصب المان‌های فرهنگی در تمام ایستگاه‌های مترو پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان بیسادی معاون فرهنگی و اجتماعی مترو در آئین رونمایی از سازه کتاب علی شریعتی با عنوان ابوذر تا کبیر با اشاره به این نکته که این پروژه در معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو به همت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره انجام شد، گفت: ما در شرکت بهره‌برداری مترو به دنبال هویت‌بخشی به ایستگاه‌های مترو هستیم و بر اساس اولویت این اقدام در ایستگاه‌های مترو در حال انجام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تصریح کرد: هویت‌بخشی به ایستگاه‌های مترو ما را به سمت فرهنگ سوق می‌دهد و رونمایی از سازه کتاب دکتر شریعتی همزمان با روز دانشجو و یادبود او موضوع ارزشمندی بود که در شرکت بهره‌برداری مترو به آن پرداخته شد.

بیسادی ادامه داد: طراحان جوان طرحی را ارائه کردند که با استفاده از کتاب‌های دکتر شریعتی تصویر ایشان شکل و در ایستگاه دکتر شریعتی در معرض دید مسافران قرار بگیرد.

او بیان کرد: امیدواریم تمام ایستگاه‌های مترو پایتخت به المان‌های ارزشمند هنرمندان مزین شود و باید از شهرداری منطقه 3 تهران بابت همکاری‌های انجام شده در این زمینه تشکر کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان