تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی چه می‌شود؟

قرارداد الهام هاشمی با فدراسیون تیراندازی تا پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ است اما آنچه باعث شده موضوع تمدید قرارداد وی مطرح شود، به یک بند در قرارداد وی باز می‌گردد.

تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی چه می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای اخیر موضوع ادامه همکاری الهام هاشمی، سرمربی تیم‌تفنگ کشورمان با فدراسیون تیراندازی مطرح و عنوان شده که قرارداد وی تا پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک در قطر بوده است اما واقعا پایان قرارداد الهام‌ هاشمی چه زمانی است؟

قرارداد الهام هاشمی با فدراسیون تیراندازی تا پایان بازی‌های المپیک 2020 است اما آنچه باعث شده موضوع تمدید قرارداد وی مطرح شود، به یک بند در قرارداد وی باز می‌گردد. در قرارداد سرمربی تیم تفنگ کشورمان اجازه فسخ قرارداد به الهام هاشمی داده شده و همین موضوع بحث احتمال جدایی وی از تیم ملی را به میان آورده است.

فدراسیون تیراندازی تمایل دارد تا همکاری خود با الهام هاشمی را ادامه دهد، به هیمن دلیل هفته آینده جلسه‌ای را با این سرمربی برگزار خواهد کرد.

اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک در قطر برای استراحت کادر فنی و تیراندازان تعطیل شد اما استارت آن از هفته آینده زده خواهد شد.‌ ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی هندوستان آماده می‌کنند. این مسابقات برای تیراندازانی که سهمیه المپیک کسب نکرده‌اند و جایگاه خوبی نیز در رنکینگ جهانی دارند از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که با ارتقا جای خود در رنکینگ جهانی می‌توانند به کسب سهمیه المپیک 2020 امیدوار باشند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان