کالچومرکاتو: قرارداد استقلال با استرا در رصدخانه فیفا

تهران- ایرنا- تارنمای کالچو مرکاتو با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص جدایی «آندره‌آ استراماچونی» از استقلال، در گزارشی شرایط فعلی این سرمربی ایتالیایی را مورد بررسی قرار و از احتمال فسخ شدن قرارداد وی خبر داد.

کالچومرکاتو: قرارداد استقلال با استرا در رصدخانه فیفا

کالچو مرکاتو در گزارش خود آورده است: چند روز پیش داستان استقلال و استراماچونی را گفتیم؛ تیمی که بعد از چهار هفته از لیگ برتر ایران با 2 امتیاز قعرنشین بود و حالا پس از کامبکی فوق‌العاده، بعد از 6 سال به رتبه نخست جدول رسیده است.

استقلال در 9 دیدار از 10 بازی اخیر که برتری پنجشنبه هفته گذشته مقابل شهرخودرو در برابر 70 هزار هوادار خودی حُسن ختام آن بود، به برتری رسیده است.

سلطه مطلق تیم استرا: بازی چشم نواز و بهترین خط حمله لیگ با 25 گل زده.

در حالی که تیم در زمین بازی پرواز می‌کند، شرایط در خارج از زمین آسان نیست و شب گذشته فصل جدیدی در کتاب ماجراجویی مرد ایتالیایی در ایران نوشته شد.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به نظر به ناهماهنگی‌هایی در پرداخت دستمزد استرا توسط استقلال پی برده و این موضوع می‌تواند اعتبار قرارداد فعلی و آتی مرد ایتالیایی را به حالت تعلیق در آورد؛ کسی که امروز نیز در تمرینات شرکت نکرد و از رختکن نظاره‌گر تمرین شاگردانش بود.

استانداردها و قوانین بین‌المللیِ سفت و سخت در این زمینه، به ویژه برای باشگاهی همچون استقلال که قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، می‌تواند باعث فسخ فوری قرارداد سرمربی این تیم به دلیل نقض تعهدات مندرج در این توافق شود.

در پایان جلسه تمرینی امروز، اضطراب و نگرانی زیادی از سوی بازیکنان وجود داشت و کاپیتان «وریا غفوری» نارضایتی خود را از شرایط موجود به صراحت بیان و تصریح کرد از دست دادن سرمربی که تیم را بعد از این همه مدت به صدر رسانده و آن هم در فاصله 2 روز تا دیدار بعدی، اتفاقی بی معنی و احمقانه است.

باشگاه از سوی هواداران نیز تحت فشار است، و آنان تنها از عملکرد یکی از اعضای هیات مدیره یعنی «اسماعیل خلیل‌زاده» رضایت نسبی دارند؛ کسی که به همه اطمینان داد که مشکل به وجود آمده تنها موضوعی اداری است و تا فردا صبح رفع خواهد شد و استراماچونی همچون گذشته در دیدار روز دوشنبه مقابل پیکان روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان