امام جمعه موقت تهران:

نظارت رهبری در موضوع برجام ما را از باخت بیشتر نجات داد

بندرعباس- ایرنا- امام جمعه موقت تهران و مشاور رییس قوه قضاییه گفت: نظارت رهبری در موضوع برجام ما را از باخت بیشتر نجات داد.

نظارت رهبری در موضوع برجام ما را از باخت بیشتر نجات داد

آیت الله کاظم صدیقی عصر شنبه در همایش اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری در برابر تهدیدات فرهنگی و امنیتی در بندرعباس اظهار داشت: پیروی از اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری موجب رفع ابهام و افزایش معرفت جامعه اسلامی خواهد شد.

وی افزود: استمداد از خداوند متعال و تکیه بر توانمندی داخلی ، استقامت در مقابل سختی ها، پرهیز از اشرافیگری و ریاست طلبی ، ساده زیستی ، تعبد و عدالت ، دوری از  خودباختگی و انفعال مهمترین مؤلفه های اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب در برابر تهدیدها را تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر ، رهبر انقلاب ، فرمان خدا را اجرا کرد و با موضع حکیمانه خود ، امنیت مردم را تضمین نمود و ضمن صیانت از  وحدت کشور ، تهدید و توطئه مذبوحانه دشمن را دفع کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به زهد و ساده زیستی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهارداشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای دوری از اشرافیگری را از خانواده و وابستگان خود آغاز نموده اند به نحوی که هیچ یک از فرزندان ایشان از خود منزل مسکونی ندارند و در جایی نیز استخدام نیستند و اگر  تمام اسباب زندگی رهبر انقلاب را جمع بکنید حتی به اندازه بار یک وانت هم نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش دستگاه قضایی در تحقق اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دستگاه قضایی باید بداند که می تواند تمام مشکلات مملکت را حل و فصل کند. .

آیت‌الله صدیقی یادآور شد: دستگاه قضایی با ویژگی جهادی می تواند کشور را نجات دهد ، چرا که این دستگاه مرزبان عدالت است و همه مسئولان باید خود را با این موضوع مطابقت بدهند. .

امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: پس از حضور آیت اللّه رئیسی در رأس قوه قضاییه ، دستگاه قضایی دارای آهنگی نوین شده چرا که با تبعیت از سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی، تشریفات زائد کاسته شده و همه برای خدا کار می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان