عکاس الحشد الشعبی در بغداد به قتل رسید

الحشد الشعبی در بیانیه‌ای از قتل فجیع عکاس جنگی خود با ضربات چاقو در نزدیکی میدان تحریر خبر داد.

مدیر اطلاع رسانی الحشد الشعبی امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «احمد المهنا» عکاس جنگی الحشد الشعبی شامگاه دیشب در جریان پوشش تظاهرات در نزدیکی میدان تحریر با ضربات چاقوی عناصر نفوذی به قتل رسید.

بر اساس این بیانیه، یک گروه نفوذی حرفه‌ای در میدان «خلانی» (همجوار با میدان تحریر) با ضربات متعدد چاقو، المهنا را به شدت زخمی کرد که بعد از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده، جان باخت.

الحشد الشعبی از احمد المهنا به عنوان یکی از برجسته‌ترین عکاسان جنگی خود یاد کرده که در اکثر جنگ‌ها علیه گروه تروریستی داعش حضور داشته و بسیاری از پیروزی‌های نیرو‌های الحشد الشعبی و جانفشانی‌های آن‌ها را عکاسی کرده و بار‌ها در عملیات نظامی زخمی شده است.

المهنا که از اقلیت کرد‌های فیلی (کرد‌های شیعه عراق) است، در طول اعتراضات اجتماعی در میدان تحریر حضور داشته و از این اعتراضات عکس تهیه می‌کرد و بسیاری از تصاویر گرفته شده او در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

وزارت کشور عراق شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر درگیری مسلحانه در میدان خلانی و پل سنک (همجوار با میدان تحریر) دستکم 4 نفر کشته و 80 تن دیگر زخمی شدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان