عزیزی: کمیته ملی المپیک در بحث تجهیزات حمایت می‌کند/ محدودیتی در توسعه رشته‌های تابعه گلف نداریم

رئیس فدراسیون گلف گفت: تنها رشته‌ای هستیم که یک وجب زمین در تهران نداریم و وقتی تهران به عنوان پایتخت زمین نداشته باشد به سایر استان‌ها آسیب می‌رسد.

عزیزی: کمیته ملی المپیک در بحث تجهیزات حمایت می‌کند/ محدودیتی در توسعه رشته‌های تابعه گلف نداریم

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون گلف اظهار داشت: برای نخستین بار جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در یکی از فدراسیون‌ها برگزار شد و گلف میزبان این نشست بود. تصمیم دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت اجرایی برای حضور در فدراسیون‌ها و تشکیل جلسات هیئت اجرایی تصمیم ارزشمندی است و در جریان امور فدراسیون‌ها قرار می‌گیرند و موضوعات مرتبط با فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک مطرح و تصمیم گیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله فدراسیون گلف، در خصوص اعزام وودبال به مسابقات آسیایی چین در آذر ماه سال آینده صحبت شد و مصوب شد این اعزام در فهرست اعزامی‌ها باشد.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: برای اعزام تیم جوانان در بخش پسران و دختران به المپیک جوانان 2022 داکار سنگال صحبت شد و مصوب شد این تیم در لیست اعزام باشد.

وی خاطرنشان کرد: کمترین کمک از کمیته ملی المپیک را گلف دارد و مقرر شد در بحث بودجه سال آینده فدراسیون گلف در کمیته ملی المپیک بازنگری شود و در سال آتی افزایش بودجه داشته باشیم. همچنین نیز مصوب شد برای تهیه تجهیزات تیم ملی مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیریم. امیدوارم با این اتفاقات جهشی برای کمک‌های فنی و ملی در رشته گلف رقم بخورد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا در بحث زمین گلف نیز صحبت‌هایی مطرح شد، گفت: موضوع زمین ذکر شد و از صالحی امیری خواستیم کمک کنند تا حداقل بخشی از زمین گلف در مجموعه انقلاب را بگیریم و آکادمی تیم ملی و فعالیت‌های ملی در آن داشته باشیم. تنها رشته‌ای هستیم که یک وجب زمین در تهران نداریم و وقتی تهران به عنوان پایتخت زمین نداشته باشد به سایر استان‌ها آسیب می‌رسد. تنها زمین گلف ایران در دست شرکت توسعه است و اردوهای ما علی رغم همکاری شرکت توسعه مشکل است. بعلاوه نمی‌توانیم برنامه‌ریزی جامعی برای توسعه گلف در بخش همگانی و رویدادها داشته باشیم. بعلاوه در آخر هفته‌ها به واسطه ترافیک علاقه مندان در رشته گلف از برگزاری رویدادها در زمین گلف انقلاب  منع شدیم‌.


وی یادآور شد: از لحاظ توسعه در رشته‌های تابعه گلف محدودیت نداریم. فعلا هم برای گلف زمین تمرینی و آموزشی را دنبال می‌کنیم. با توجه به اینکه در رشته مینی گلف 2 تا 3 هزار متر زمین کافی است در کیش اقدامات خوبی شده است و می‌توانیم میزبان رویدادهای بزرگ باشیم.

رئیس فدراسیون گلف در پایان گفت: رشته کروکت ایران به عنوان سی و یکمین عضو رسما عضو فدراسیون جهانی شد. در وودبال مسابقات قهرمانی کشور برگزار و نفرات برتر راهی تیم ملی خواهند شد. در رشته گلف نیز در 6 ماه دوم سال برگزاری کلاس‌های آموزشی در دستور کار است. در مجموع قریب به صددرصد برنامه‌ها خود را  انجام دادیم‌.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان