استراماچونی تمرین استقلال را به دستیارانش سپرد/ تهدید سرمربی آبی‌پوشان به جدایی

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز با شاگردانش صحبت نکرد و تمرین را به دستیارانش سپرد.

استراماچونی تمرین استقلال را به دستیارانش سپرد/ تهدید سرمربی آبی‌پوشان به جدایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، از صبح امروز (شنبه) شایعاتی مطرح شده که آندره‌آ استراماچونی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش دوشنبه هفته جاری ایران را به مقصد کشور خود ایتالیا ترک خواهد کرد، خبری که شوک بزرگی برای استقلال و هوادارانش خواهد بود.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که استراماچونی تنها یک قسط از حقوقش را از باشگاه استقلال دریافت کرده و هنوز دو قسط عقب‌افتاده دارد. سرمربی ایتالیایی استقلال از طریق یک واسطه به مسئولان استقلال پیغام داده است که نمی‌تواند با این شرایط به کارش ادامه دهد و پس از بازی با پیکان، ایران را به مقصد کشورش ایتالیا ترک خواهد کرد. این مربی همچنین در تمرین امروز آبی‌پوشان نیز حضور یافت، اما به زمین نرفت و همه چیز را به دستیارانش سپرد.

مسئولان باشگاه استقلال که به تازگی با گرفتن مطالبات‌شان از باشگاه عجمان امارات بابت انتقال مامه تیام، یک قسط استراماچونی را پرداخت کرده بودند، در تلاش هستند هر چه زودتر با تأمین منابع مالی، حقوق عقب‌افتاده استراماچونی را پرداخت کنند.

به گزارش تسنیم، مشخص نیست که تهدید استراماچونی برای ترک ایران تا چه حد صحت دارد و باید دید که آیا واقعاً سرمربی ایتالیایی استقلال چنین تصمیمی گرفته است یا قصد داشته مدیران استقلال را تهدید کند تا بلکه مطالباتش پرداخت شود.

دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان