فینال مسابقات تکواندو گرندپری؛مردانی نقره گرفت/ سهمیه سجاد به گرند اسلم کشیده شد/ پایان کار با یک نقره

کاپیتان تیم ملی تکواندو با شکست در دیدار نهایی مسابقات فینال گرندپری به مدال نقره دست یافت و برای کسب سهمیه المپیک نیازمند کسب مدال در مسابقات گرنداسلم است.

فینال مسابقات تکواندو گرندپری؛مردانی نقره گرفت/ سهمیه سجاد به گرند اسلم کشیده شد/ پایان کار با یک نقره

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پایانی از مرحله چهارم و فینال مسابقات تکواندو گرندپری در سال 2019 از صبح امروز(شنبه) با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان چهار گانه المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی دینامو مسکو روسیه آغاز شد و سجاد مردانی با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسید تا پرونده حضور ایران در مسابقات گرندپری با کسب یک مدال نقره(مردانی) و دو سهمیه المپیک(هادی‌پور و حسینی) بسته شود.

در دیدار فینال وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی به مصاف کیو دو این، از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 21 بر 10 مغلوب شد تا به مدال نقره دست پیدا کند.

مردانی برای حضور در دیدار نهایی روز گذشته(جمعه)، ابتدا بانتیجه 11 بر 10 از سد کارلوس سانسورس، نایب قهرمان جهان در سال 2019 و دارنده مدال برنز بازی‌های پن آمریکن از مکزیک گذشت. او در ادامه با نتیجه 19 بر 2 مقابل رافائل آلبا، قهرمان جهان در سال 2019، نایب قهرمان بازی‌های پن امریکن در سال 2019 و برنز جهان در سال 2015 از کوبا به پیروزی رسید. 

کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران در مرحله نیمه‌نهایی نیز در مبارزه‌ای حساس و نفس‌گیر با نتیجه 8 بر 7 از سد رادیک عیسی‌اف، قهرمان المپیک ریو در سال 2016، دارنده مدال برنز گرندپری 2019 و قهرمان اروپا در سال 2018 از آذربایجان عبور کرد و فینالیست شد.

مردانی برای کسب سهمیه از طریق مسابقات گرندپری نیاز به کسب مدال طلا داشت، اما با نتیجه کسب شده حالا او باید شانس خود را در آخرین رقابت ممکن و گرنداسلم سال 2019 امتحان کند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

رقابت های فینال گرندپری 8G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان