دستگیری سارقان منازل شهرک غرب حین سرقت

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری ۳ سارق در حال سرقت از یک خانه در شهرک غرب خبر داد.

دستگیری سارقان منازل شهرک غرب حین سرقت

دستگیری سارقان منازل شهرک غرب حین سرقتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ضرغام آذین گفت: ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه چهاردهم آذر ماه فردی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و از حضور دزدان در یک خانه‌ای بدون سکنه خبر داد.

وی عنوان کرد: با دریافت خبر تیم‌های پلیسی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی در محدوده خیابان آسمان شهرک غرب اعزام و مراقبت‌های ویژه پلیسی خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل با یک خودروی پژو 206 سفید رنگ که فاقد پلاک جلو و عقب بود روبرو شدند. فرد تماس گیرنده به گشت انتظامی پلیس مراجعه به ماموران بیان داشت: دقایقی قبل با توجه به اینکه کسی داخل این خانه نیست 3 مرد که احتمال می‌دهیم سارق باشند، وارد منزل شدند.

آذین ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری با هماهنگی‌های قضائی وارد خانه بدون سکنه شدند و در داخل خانه 2 تن از دزدان را که در حال دستبر زدن بودند، دستگیر کردند، ولی در ادامه تحقیقات پلیسی متوجه شدند که یکی از سارقان به پشت بام ساختمان مراجعه و از محل گریخته اشت.


بیشتر بخوانید: روش جدید سارقان برای ورود به منازل شهروندان + توصیه سارق حرفه‌ای برای جلوگیری از سرقت


رئیس کلانتری 134 شهرک غرب با بیان اینکه ماموران بلافاصله به پشت بام ساختمان مسکونی مراجعه کردند و سارق جوان را در داخل کوچه در حال فرار مشاهده کردند، گفت: ماموران بلافاصله به تعقیب سارق پرداختند و برای جلوگیری از متواری شدن، چند تیر هوائی هوایی شلیک و بدین ترتیب توانستند مانع فرار دزد جوان شوند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیق از 3 سارق جوان، مشخص شد یکی از سارقان به مدت 6 است که تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی یکی از شهر‌های اطراف تهران است.

وی در پایان گفت: تا کنون دزدان به 2 فقره سرقت در آذر ماه سال جاری اعتراف کرده اند. متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان