اصفهان؛ منصوریان: اعلام پنالتی بازی با پرسپولیس جرأت می‌خواست؛ به جانفشانی بازیکنان نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ۳ کارشناس داوری به من گفتند باید در بازی پرسپولیس برای ما پنالتی اعلام می‌شد، اما می‌دانم که گرفتن آن پنالتی جرأت می‌خواست.

اصفهان؛ منصوریان: اعلام پنالتی بازی با پرسپولیس جرأت می‌خواست؛ به جانفشانی بازیکنان نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم نساجی و رضا مهاجری خوش‌آمد می‌گویم. به شدت به 3 امتیاز دیدار فردا نیاز داریم.

وی افزود: بعد از بازی با پرسپولیس با کم‌خوابی و همه چیز کنار آمدیم و تمرینات‌مان را ادامه دادیم. تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا 3 امتیازی که برایمان مهم است را در اصفهان نگه داریم.

منصوریان ادامه داد:  افزود: نساجی نسبت به بضاعت مالی که دارد تیم خیلی خوبی است و در شهر خودشان متفاوت هستند و بسیار خوب بازی می‌کنند و خارج از خانه نیز با توجه به شناختی که از مهاجری دارم، تلاش می‌‌کنند فوتبال خوبی ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشانکرد: همچنان شرایطی داریم که در مقایسه با سال گذشته که از هفته هجدهم-نوزدهم روند رو به رشد و صعودی داشتیم، هنوز می‌توانیم شروع به پس‌انداز کردن 3 امتیاز بازی‌ها کنیم تا شرایطمان در جدول بهبود یابد. همچنان اعتقاد دارم که زیبا بازی می‌کنیم اما در حفظ نتیجه و به ثمر رساندن گل بی‌دقت هستیم و کمی هم از نظر داوری به ما کم‌لطفی می‌شود.

وی گفت: از ابتدای لیگ و تا قبل از بازی با پرسپولیس در نزدیک به 12 امتیاز از داوری ضربه خوردیم و در دقیقه 46 این مسابقه نیز شاهد اشتباه داوری بودیم. روز قبل از بازی گفته بودم که از بیژن حیدری می‌خواهم بهترین داوری خود را انجام دهد چون می‌دانستم تحت فشار افکار عمومی و تماشاگران میلیونی پرسپولیس قرار می‌گیرد. پنالتی نیمه اول به سود پرسپولیس صد درصد درست بود و گرفتن پنالتی دقیقه 46 به سود ذوب‌آهن جرأت می‌خواست و آن هم صد درصد پنالتی بود. من به این موضوع شک داشتم اما در یک برنامه تلویزیونی گفته شد این صحنه پنالتی بوده و در یک برنامه دیگر هم برخی کارشناسان گفتند پنالتی نبوده است.

منصوریان اضافه کرد: به این گفته‌ها قانع نشدم و با چند تن از اساتید بزرگ داوری کشور صحبت کردم و فیلم بازی را از جهت‌های مختلف برای آنها فرستادم که هر 3 نفر گفتند پنالتی بوده است، اما خواهش کردند نام آنها را در کنفرانس نگویم چون مورد هجمه فضای مجازی و رسانه‌ای قرار می‌گیرند و به آنها توهین می‌کنند. اگر نتیجه یک-یک می‌شد شرایط خیلی تفاوت می‌کرد و اعلام آن پنالتی جرأت می‌خواست.

وی تصریح کرد: امسال کلاً از داوری آسیب دیدیم اما با احترام با داوران نگاه می‌کنیم. حتی با اینکه آن بازی را 3 بر صفر باختیم باز هم می‌گویم که بیژن حیدری یکی از داوران خوب کشور ما است و همان‌طور که جراحان ممکن است در هر 20-30 عمل در یک مورد دستشان بلرزد ممکن است حیدری هم سهواً اشتباهی مرتکب شود و نتیجه به نفع حریف رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: برابر پرسپولیس به نسبت 62 به 38 درصد مالک توپ بودیم اما این برای من و تیمم کافی نیست. 3 روز است که با بازیکنان از نظر روحی و روانی کار می‌کنم نه تاکتیکی، چون در روزهایی که همه به دنبال بازی مستقیم و دفاع از گل زده خود هستند از نظر تکنیکی خوب هستیم چون این نوع فوتبال در آینده به تیم ملی کمک می‌کند و این بازیکنان جرأت می‌کنند مالکیت توپ را در اختیار بگیرند. البته به زیبا بازی کردن قانع نیستیم و فردا باید بسیار حرفه‌ای بازی کنیم چون بازیکنان به اندازه کافی مالکیت توپ را در اختیار دارند و باید در زمین انضباط تیمی بهتری داشته باشیم و در این بازی و بازی‌های آینده به جانفشانی بازیکنان هم نیاز داریم و فردا از آن روزهایی است که بار بازی بیشتر روی دوش قاسم‌حدادی‌فر و محمدرضا خلعتبری سنگینی می‌کند. فردا ترکیبی نو، خوب و ایده‌آل به زمین می‌فرستیم تا ان‌شاءالله به 3 امتیاز بازی برسیم.

وی درباره آمار کم گلزنی تیمش افزود: نساجی هم خوب گل می‌زند و هم خوب گل می‌خورد. اولین هدف ما در بازی فردا این است که گل نخوریم و گل بزنیم. همین مشکل را ما هم داریم و کم گل می‌خوریم و کم گل می‌زنیم. در گل زدن بی‌دقت هستیم. برخی بازیکنان می‌گویند برابر پرسپولیس بدشانس بودیم، اما من می‌گویم دروازه‌بانی خوب رادوشوویچ. ابتدا خیلی خوشحال بودیم که علیرضا بیرانوند نیست، اما در ادامه می‌گفتیم ای کاش بود و شاید به دلیل خستگی می‌توانستیم به او گل بزنیم.

منصوریان ادامه داد: باید دقت خود را در خط حمله بیشتر کنیم. 3 کلین‌شیت داشتیم و خط دفاعمان مستحکم می‌ماند، هرچند بازی پرسپولیس بازی سنگینی بود و با یک حریف دست و پا بسته روبه‌رو نبودیم. حداقل 80 درصد این تیم می‌تواند اردوی تیم ملی را تجربه کند و بازیکنی مانند سیدجلال را دارند. البته می‌توانستیم اتفاقاتی را رقم بزنیم و نیاز به دقت بالا و حداکثر نظم در بازی داریم. به تیمم بسیار امیدوارم و آن را به مراتب بهتر از تیم سال گذشته می‌دانم. اگر یکی، دو برد خیلی خوب بیاوریم می‌توانیم از میانه دوم جدول به بالا صعود کنیم.

وی گفت: به بازیکنان گفتم بازی با پرسپولیس را فراموش کنند. 3-4 تیم در لیگ باکیفیت بازی می‌کنند که پرسپولیس و استقلال هم جزو آنها هستند. می‌توانید این تیم‌ها را 3 بر صفر هم ببرید اما اگر اشتباه کنید تا آخر بازی تنبیه می‌شوید. نباید قبل از گل زدن به پرسپولیس گل می‌خوردیم چون نفرات خیلی خوبی دارد. به بازیکنان گفتم به کیفیت بازی خود برابر استقلال، فولاد و تراکتور فکر کنند و بازی پرسپولیس را کنار بگذارند. این بازی بسیار سطح بالا بود اما پرسپولیس توپ را به گل می‌زد و ما به اوت. تلاش کردیم آن بازی را فراموش کنیم و خوشبختانه اتفاق خوبی که در تیم افتاده این است که به همیت خوبی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره محرومان و مصدومان تیمش اضافه کرد: مهران درخشان‌مهر و احسان پهلوان مصدوم هستند و پهلوان از امروز نرم‌دو را آغاز کرد. بازیکن محروم هم نداریم.
165/ ع

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان