اصفهان؛ مهاجری: کسی از نساجی انتظار معجزه ندارد؛ هیچ فشاری روی من نیست

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قرار نیست نساجی با این بضاعت قهرمان شود و کسی از نساجی انتظار معجزه ندارد.

اصفهان؛ مهاجری: کسی از نساجی انتظار معجزه ندارد؛ هیچ فشاری روی من نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: از باشگاه ذوب‌آهن به خاطر شرایطی که برای ما مهیا کردند تشکر می‌کنم. بازی فردا یک بازی فیزیکی و پرفشار است. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، هرچند رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان می‌برد.

وی افزود: کیفیت فوتبالی که هم ما و هم ذوب‌آهن ارائه می‌کنیم با جایگاهی که داریم تفاوت دارد. با توجه به مشکلاتی که داشتیم و نفراتی که از تیم جدا شدند، تلاش کردیم نوع فوتبال خود را تغییر دهیم و همان‌طور که گفتم رسیدن به شرایط ایده‌آل کمی زمان می‌برد، اما خوشبختانه بازیکنان‌مان آن‌قدر باانگیزه بازی می‌کنند که می‌توانیم این فاصله را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در 2 بازی گذشته خود با تیم‌های خوب استقلال و سپاهان نتیجه لازم را کسب نکردیم، اما فوتبالی ارائه کردیم که تماشاگران از دیدن آن لذت بردند. هدف‌مان ابتدا ارائه بازی خوب و سپس این است که ضعف‌های کوچک خود را برطرف کرده و تیم بهتری شویم تا در کنار بازی خوب نتیجه هم بگیریم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی فردا زیبا و تماشاگرپسند باشد و داوری هم شرایط خوبی داشته باشد تا جامعه فوتبال از این بازی لذت ببرند.

مهاجری درباره شناخت خود از ذوب‌آهن تصریح کرد: با وجود احترامی که برای تیم‌های بالاتر از خود در جدول قائل هستیم، باز هم می‌گویم که جایگاه تیم ما و همچنین ذوب‌آهن نباید اینجای جدول باشد. لیگ دارد به نیم‌فصل می‌رسد و تیم‌ها از هم شناخت پیدا کرده‌اند و قطعاً فردا تیمی که کمتر اشتباه کند، تمرکز بالاتری داشته باشد و بتواند از موقعیت‌های خود بهتر بهره ببرد پیروز خواهد شد. با وجود احترامی که برای ذوب‌آهن و منصوریان قائل هستم امیدوارم این اتفاق برای ما بیفتد.

وی اضافه کرد: بازی‌ها فشرده شده و دستمان کمی بسته است که باعث شده به بازیکنان فشار مضاعف بیاید، اما تلاش کردیم در چند روزی که بین 2 بازی با سپاهان و ذوب‌آهن بود، بازیکنان را از نظر ذهنی ریکاوری کرده و برای این بازی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به بازی‌های مهم تیمش با استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و شهرخودرو گفت: هرکدام از این مسابقات از تیمی مانند نساجی به اندازه 2 بازی انرژی می‌‌گیرد و مشکل است که تیمی مانند نساجی در فاصله زمانی محدود چند بازی پرفشار برگزار کند. شاید این موضوع روی کیفیت ما تأثیر بگذارد اما انگیزه بازیکنان و عشق به تماشاگران باعث می‌شود که تمام توان خود را در زمین به کار بگیرند. تا کنون چنین تماشاگران فهیم، عاشق و علاقه‌مندی ندیده بودم و فکر می‌کنم یکی از دلایلی که نساجی فوتبال خوبی ارائه می‌دهد ارتباط خوب تیم و تماشاگران است.

وی در پاسخ به اینکه به خاطر عدم پیروزی تحت فشار است یا خیر بیان کرد: هیچ فشاری روی ما نیست. در خانه به استقلال باختیم اما تماشاگران تیم را تشویق کردند و این نشان می‌دهد که ما راه را درست می‌رویم و پیروزی هم از راه می‌رسد. قرار نیست نساجی با این بضاعت قهرمان شود و کسی از نساجی انتظار معجزه ندارد و همین که فوتبال خوبی بازی می‌کند و مردم از آن لذت می‌برند، بالاخره نتیجه هم می‌گیریم.

مهاجری اظهار داشت: سپاهان که در کل لیگ 3 گل خورده بود از ما 2 گل دریافت کرد که نشان می‌دهد بازیکنان بهتر از بل بازی می‌کنند و مردم هم این موضوع را درک می‌کنند. قطعاً روزهای خوب ما هم از راه می‌رسد.

165/ ع

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان