تماشاگر نژادپرست دربی منچستر شناسایی و دستگیر شد + عکس

هوادار متخلف من‌سیتی که در دربی شهر منچستر به بازیکن شیاطین سرخ توهین نژادپرستانه کرد، شناسایی و دستگیر شده است.

تماشاگر نژادپرست دربی منچستر شناسایی و دستگیر شد + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، هواداری که شب گذشته (شنبه) در جریان بازی تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برای «فِرِد»، بازیکن برزیلی شیاطین سرخ صدای میمون درآورد شناسایی شد.

این اتفاق هنگامی رخ داد که فرد برای زدن یک ضربه کرنر به هواداران تیم میزبان نزدیک شد و در آنجا با استقبال سرد گروهی از آنها مواجه شد. در آن نقطه از میدان نه تنها اشیایی به سمت او پرتاب بلکه یک نفر هم به وضوح صدای میمون درمی‌آورد تا به بازیکن سیاه‌پوست میهمان توهین کرده باشد.

اکنون پلیس شهر منچستر اعلام کرده که این فرد که یک بازنشسته ارتش انگلیس است، دستگیر شده اما جزئیات بیشتری درباره او منتشر نشده است.

طبق اطلاعات موجود در صفحه فیسبوک این هوادار که آنتونی بورک نام دارد، او یک مهندس عمران است. همسر سابق بورک در گفت‌و‌گو با نشریه دیلی‌میل اعلام کرد که نیروهای پلیس منچستر صبح امروز بورک را دستگیر کرده‌اند، ضمن اینکه پیام‌هایی تهدید‌ به مرگ نیز برای اعضای خانواده او ارسال شده است.

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

او گفت: او امروز صبح دستگیر شد. او با من زندگی نمی‌کند. واقعاً وحشتناک است. من و فرزندانم را تهدید به مرگ کرده‌‌اند. واقعاً شوکه شده‌ام. او اصلاً چنین آدمی نبود. خانواده خودش سیاه‌پوست هستند.

در همین حال مدیران شرکتی که بورک در آن کار می‌کند نیز نسبت به رفتارنژادپرستانه او واکنش نشان داده و اعلام کرده‌اند که در حال بررسی ماجرا هستند و در صورت اثبات تخلف این شهروند انگلیسی به طور جدی با او برخورد خواهند کرد.

باشگاه منچسترسیتی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که با پلیس منچستر برای شناسایی عوامل سر دادن شعارهای نژادپرستانه در دربی شهر منچستر همکاری می‌کند.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که بورک به دلیل رفتار نژادپرستانه‌اش به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه اتحاد محروم شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان