روشنایی تونل نیایش قطع شد

روشنایی تونل نیایش دقایقی پیش قطع شد و همین موضوع مشکلاتی را برای خودروهای عبوری به وجود آورد.

روشنایی تونل نیایش قطع شد

تونل نیایش در تاریکیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش برق تونل نیایش قطع شد که همین امر مشکلاتی را برای خودرو‌های عبوری ایجاد کرد.

مدیا فخر‌العلمایی رئیس اداره فنی ترافیک ناحیه 6 منطقه 3 شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح علل خاموشی تونل نیایش گفت: در قسمت‌هایی از تونل نیایش عملیات بهسازی در حال انجام است، به همین دلیل روشنایی این تونل به طور مقطعی قطع شد.

رئیس اداره فنی ترافیک ناحیه 6 منطقه 3 شهرداری تهران با بیان اینکه مشکل روشنایی تونل نیایش ایراد فنی و عمده نیست، گفت: در حال حاضر با رفع مشکل، روشنایی تونل نیایش برقرار است.


بیشتر بخوانید: حضور کارشناسان شهرسازی در دیوان عدالت اداری، راه مقابله با تغییر کاربری ساختمان 


واحدی مدیر روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قطعی برق در تونل نیایش، گفت: برق منطقه دچار قطعی شد، پس از آن ژنراتور‌های تونل متصل شدند تا روشنایی را به تونل بازگردانند.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از زمان قطعی برق تا زمان اتصال ژنراتورها، به منظور تأمین روشنایی تونل کمتر از 30 ثانیه زمان می‌برد که در این فاصله برخی از شهروندان فیلمی از قطعی روشنایی تونل گرفتند و آن را منتشر کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان