دست‌اندرکاران انتخابات با وجدان کاری از آرای مردم صیانت کنند

زاهدان - ایرنا - رییس هیات نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه خاش سیستان و بلوچستان گفت: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با وجدان کاری و رعایت اصل امانت داری از آرای مردم صیانت کنند.

دست‌اندرکاران انتخابات با وجدان کاری از آرای مردم صیانت کنند

احمد آذرپیرا روز دوشنبه در نشست هماهنگی فرمانداران، بخشداران و مجریان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد بیان کرد: وظیفه مهم مجریان و اعضای هیات نظارت بر انتخابات کمک به بالا بردن مشارکت مردم، امنیت و سلامت انتخابات است.
وی افزود: با توجه به اینکه تمام دنیا به این انتخابات چشم دوخته اند و ایران سربلند نیز نماد و الگوی برتر جهانی در دموکراسی به شمار می رود، لذا همگان موظف هستیم به شکوه، عظمت، ابهت و سلامت انتخابات کمک کنیم.
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان خاش نیز با اشاره به اینکه انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در افزون بر 200 شعبه اخذ رای برگزار می شود گفت: بیش از سه هزار نفر نیرو برای برگزاری سالم و باشکوه این انتخابات در حوزه انتخابیه خاش فعالیت می کنند.

صاحب گل صالحی افزود: فرمانداران و بخشداران و تمام اعضای ستاد اجرائی انتخابات بایستی در سریعترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیرند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اقتدار ملی و مشروعیت نظام سیاسی و نشانگر وحدت و یکپارچگی در کشور است، افزود: انسجام بخشی، هماهنگی و بهره گرفتن از تجربیات همدیگر و کمک به رفع نواقص به عنوان یک هدف مهم به شمار می رود.
فرماندار خاش اظهار داشت: تلاش برای دسترسی به ارتباطات و اینترنت، رفع مغایرت ها، آموزش اعضای شعب، اجرای مانورهای انتخاباتی، پیش بینی تعرفه های کافی برای شعب اخذ رای و برپائی نشست های هماهنگی تا زمان برگزاری انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.
صالحی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی با امکانات و تجهیزات موجود می‌بایست در خدمت ستاد انتخابات و مجریان برگزاری انتخابات باشند.
فرماندار میرجاوه نیز با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات کاری جهادی و انقلابی بوده و با مدیریت زمان، شرایط و امکانات می توان به بهترین نحو آن را برگزار کرد، گفت: کمبود نیرو، سوخت، خودرو و مشکلات در پرداخت هزینه ها نمی تواند مانع برگزاری سالم و باشکوه انتخابات شود.
محمود امیریان افزود: شاکله و شاخصه این نظام بر پایه دین و اسلام است و قطعا با عنایت های پروردگار متعال اقتدار ملی ایران با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات به عنوان نماد عزتمندی کشورمان به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی ادامه داد: در طول بیش‌از چهار دهه از عمر نظام شکوهمند اسلامی عنایات پروردگار متعال، حضور همیشگی مردم در صحنه و نقش آفرینی ها و تدابیر هوشمندانه رهبری به این انقلاب و نظام مشروعیت بخشیده و سبب استحکام و قوت آن شده است.
فرماندار میرجاوه اظهار داشت: همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات با رعایت اصل امانت داری از آرای مردم صیانت می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان