رئیس کل دادگستری مازندران:

تخلفات انتخاباتی سریع و قاطعانه رسیدگی می‌شود

ساری- ایرنا - رئیس کل دادگستری مازندران گفت که پرونده‌های تخلفات انتخاباتی سریع و قاطعانه رسیدگی می‌شود.

تخلفات انتخاباتی سریع و قاطعانه رسیدگی می‌شود

حجت اسلام والمسلمین محمد صادق اکبری روز دوشنبه در همایش مشترک هیات های اجرایی و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مراکز شهرستان های استان مازندران در ساری افزود: دادستان ها و روسای دادگستری های شهرستان ها همواره در کنار دست اندرکاران و برگزار کنندگان انتخابات هستند و هر موقع مداخله دستگاه قضایی را در بهتر انجام شدن وظایف خود احساس کردند ،آمادگی داریم.

وی با تاکید مجدد خطاب به اعضای هیات اجرایی و بازرسی انتخابات مازندران گفت: با رسیدگی سریع و قاطعانه پرونده تخلفات انتخاباتی ، مانع بروز دیگر تخلفات خواهیم شد.

وی حضور حداکثری مردم مازندران در انتخابات را از نمونه های بارز ولایت مداری دانست و بیان داشت: اجرای صحیح فرایند انتخابات اهمیت بالاتری از قضاوت دارد، بنابراین کوچکترین بی دقتی ،  خطا و اظهار نظر خلاف نگاه مردم خیانت به سرنوشت کشور است.

رئیس کل دادگستری مازندران  گفت: دادستان ها در اجرای انتخابات حضور پیگیر و موثری با هدف اجرای عدالت انتخابات دارند و  دستگاه قضامعتقد است که  هر رای مردم امانت است و خیانت کردن به امانت جرم محرز محسوب می شود.

صادقی به برخی تخلفات احتمالی نظیر خرید و  فروش رای مستقیم و غیر مستیقم ، توزیع اقلام بین اقشار مختلف مردم ، کمک نقدی و غیر نقدی به اشخاص و دست به خیر شدن غیرعادی ، هیاتی شدن و سخاوتمندی  غیر متعادل اشاره کرد و گفت: این  موارد همواره مورد پیگیری دستگاه قضایی نیز است.

رئیس دستگاه قضایی مازندران  با بیان این که ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات در استان  فعال شده است گفت :داوطلبان نامزدهای مجلس و انتخاب کنندگان همواره باید مراقب باشند.

در استان مازندران 401 داوطلب برای نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که کمتر از 6 درصد آنان زن هستند.
مازندران با 9 حوزه انتخابیه، 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان