شتاب‌گیری خشن و با ابهت داج هلکت XR

اما چه خودرویی بهتر از چلنجر SRT هلکت می‌باشد؟ البته که نمونه‌ی تیون شده‌ی آن! و این خودرویی که مشاهده می‌کنید توسط AEC و برای بازارهای اروپایی تیون شده است. این خودرو هلکت XR نام گرفته و تنها ۸۰ دستگاه از آن تولید می‌شود.

شتاب‌گیری خشن و با ابهت داج هلکت XR

انگار فردایی وجود نخواهد داشت…
داج چلنجر SRT هلکت یکی از جذاب‌ترین خودروهای عضلانی بازار است. پیشرانه‌ی 8 سیلندر همی این خودرو حداکثر قدرت 717 اسب بخاری و گشتاور خیره کننده 889 نیوتون متری دارد. واضح است که هلکت خودروی سریعی بوده و البته حد نهایی آن در نسخه‌ی دیمن مشاهده می‌شود.


اما چه خودرویی بهتر از چلنجر SRT هلکت می‌باشد؟ البته که نمونه‌ی تیون شده‌ی آن! و این خودرویی که مشاهده می‌کنید توسط AEC و برای بازارهای اروپایی تیون شده است. این خودرو هلکت XR نام گرفته و تنها 80 دستگاه از آن تولید می‌شود.


دست‌اندرکاران سایت Motor1 آلمان توانسته‌اند این خودرو را تست کرده و با پتانسیل‌های این جانور وحشی آشنا شوند.


به منظور بهتر شدن هرچه بیشتر ماجرا، هلکت XR از سوپرشارژر 2.4 لیتری برخوردار شده است. چیپ متفاوت پیشرانه و نسبت‌های متفاوت دنده نیز باعث شده‌اند قدرت با نرمی و سرعت بیشتری به چرخ های عقب منتقل شود. AEC حتی سیستم اگزوز پرفورمنس را برای این خودرو در نظر گرفته که جذابیت شنیداری بیشتری را به ارمغان می‌آورد. ماحصل همه‌ی این تغییرات شتاب گیری دیوانه‌وار هلکت خواهد بود.


با اعمال این تغییرات، هلکت XR قدرت 888 اسب بخاری و گشتاور 999 نیوتون متری دارد. در حقیقت این خودرو قوی‌تر از دیمن مجهز به کلید قرمز می‌باشد.


اما شتاب گیری هلکت XR چگونه خواهد بود؟ AutoTopNL توانسته پشت فرمان این خودرو نشسته و در بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان تست‌های شتاب را انجام دهد. توصیه می‌کنیم تماشای این ویدئو را از دست ندهید!

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان