رو سفید شدن آئودی TT RS در پیست هاکنهایم

آئودی اسپورت کار فوق‌العاده‌ای در ارتقای جدیدترین نسل TT RS انجام داده به گونه‌ای که این خودرو در پیست هاکنهایم سریع‌تر از نسل اول R۸ ۴.۲ FSI ظاهر شده است.

رو سفید شدن آئودی TT RS در پیست هاکنهایم

آئودی اسپورت کار فوق‌العاده‌ای در ارتقای جدیدترین نسل TT RS انجام داده به گونه‌ای که این خودرو در پیست هاکنهایم سریع‌تر از نسل اول R8 4.2 FSI ظاهر شده است.


با حضور Uwe Sener از تیم اسپورت اتو در پشت فرمان این خودرو، TT RS توانسته یک دور پیست مشهور هاکنهایم را در یک دقیقه و 57.70 ثانیه طی کند. آئودی R8 4.2 FSI رکورد 2 دقیقه و 0.65 ثانیه‌ای در این پیست داشته و بنابراین کوپه‌ی اسپورت آئودی کاملاً برتر و سریع‌تر از سوپرکار پیشین ارباب حلقه‌ها ظاهر شده است.


پورشه 911 GT3 RS قدیمی و ب ام و Z4 M40i جدید به ترتیب رکوردهای 1 دقیقه و 59.10 ثانیه‌ای و 1 دقیقه و 59.50 ثانیه‌ای را در این پیست ثبت کرده‌اند و البته خودروهای مشهوری همچون ب ام و M2 کامپتیشن، استون مارتین ونتیج و شورولت کوروت Z06 نیز چند دهم ثانیه‌ای کندتر از آئودی TT RS بوده‌اند.


در بخش بالایی لیست سریع‌ترین خودروهای هاکنهایم به نام هایی همچون لامبورگینی اوروس و ب ام و M850i برخورد خواهید کرد که رکوردهای 1 دقیقه و 57.10 ثانیه‌ای و 1 دقیقه و 56.60 ثانیه‌ای را به ثبت رسانده‌اند. دومین نسل هوندا NSX هم یک دور پیست را در 1 دقیقه و 55.30 ثانیه طی کرده است. هیچ خودروسازی این رکوردها را به رسمیت نمی‌شناسد و اکثر آن‌ها نیز با رانندگی Sener ثبت شده‌اند.


حالا که با عملکرد TT RS آشنا شدید و می‌خواهید آن را بخرید باید حداقل 67600 دلار کنار بگذارید. این خودرو با کیت بدنه‌ی گیراتر، رینگ‌های 19 اینچی، کابین اسپورت تر دارای چرم و آلکانترا، فرمان، سیستم تعلیق، ترمزها و اگزوز RS عرضه می‌شود.


برجسته‌ترین ویژگی این خودرو پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتری توربویی است که قدرت 394 اسب بخاری و گشتاور 480 نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه و سیستم کواترو به تمامی چرخ ها منتقل شده و باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعتی می‌شود.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان