راه‌اندازی خط تولید کمباین برنج در اراک گامی مهم در راستای رونق تولید است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت راه‌اندازی خط تولید کمباین برنج در شرکت کمباین سازی ایران آورده است: راه‌اندازی این خط تولید در اراک گامی مهم در راستای رونق تولید است.

راه‌اندازی خط تولید کمباین برنج در اراک گامی مهم در راستای رونق تولید است

سید " علی آقازاده" در این پیام که عصر دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، تاکید کرده است: اکنون که میهن اسلامی در سیطره تحریم‌های ظالمانه اقتصادی استکبار جهانی قرار گرفته و بخش تولید و صنعت کشور بیش از دیگر حوزه‌های جامعه از این دشمنی بدخواهان نظام اسلامی متاثر شده‌، تولید داخلی مانند یک چرخ مولد با عنوان نهضت تولید مورد تاکید کارگزاران نظام اسلامی قرار گرفته تا در کنار ایجاد اشتغال و افزایش روحیه کار در جامعه از هدررفت منابع نیز جلوگیری کند.

در بخش دیگری از این پیام گفته شده است: در استان مرکزی نیز به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور  تلاش برای تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال سرلوحه کار قرار گرفته است و امروز (دوشنبه) راه‌اندازی خط تولید کمباین برنج در مجموعه کمباین سازی ایران افتخاری درخشان و گامی تاریخی در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری در رونق تولید است که باید قدردان کارکنان و مدیران این واحد تولیدی بود.

استاندار مرکزی ابراز کرده است:  راه‌اندازی خط تولید کمباین برنج که بی شک براساس برنامه‌ریزی‌های مدون و مطالعات دقیق ارزیابی نیاز کشور صورت گرفته، گام موثری در راستای خودکفایی و قطع وابستگی به دیگر نقاط جهان است و این رویه و رویکرد باید به تمام فعالیت‌های تولیدی استان گسترش داده شود.

آقازاده تصریح کرده است: بدون شک یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار ایجاد اشتغال مولد، تقویت بنیه اقتصادی کشور، معیشت ملت، توجه ویژه به بخش تولید و خودکفایی در نیازهای ضروری است و باید با فعال سازی واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی در جهت تولید مواد اولیه، تولید نهایی و قطع وابستگی صنایع با خارج از کشور برنامه‌هایی تدوین شود که راه‌اندازی خط تولید کمباین برنج در شرکت کمباین سازی ایران می‌تواند الگویی در این راستا باشد.

وی ادامه داده است: شرکت کمباین سازی ایران از واحدهای تولیدی است که در سال 1394 در شرایط سختی قرار داشت و حتی تعدادی از نیروهای این واحد تولیدی بیکار شدند، اما حمایت و پشتیبانی دولت تدبیر و امید از یک‌سو و برنامه‌ریزی و تلاش پرسنل خدوم و ظرفیت بالقوه این واحد تولیدی از سویی دیگر باعث شد که کمباین‌سازی ایران در کوتاهترین زمان شرایط نامطلوب را پشت‌سر گذاشته و اکنون که کمتر از چهار سال از آن شرایط می‌گذرد، خط تولید کمباین برنج در این واحد تولیدی آغازبه کار و برگ زرینی در تاریخ صنعت استان رقم خورده است.

استاندار مرکزی در این پیام، از تلاش‌ها و اقدامات  مدیریت، کارکنان و تمام افرادی که در راه‌اندازی خط‌تولید کمباین برنج در شرکت کمباین سازی ایران نقش موثری داشته‌اند تقدیر و تشکر کرده است.

آقازاده در این پیام گفته است: امید است با تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک بیش از پیش شاهد بالندگی و توسعه صنایع این استان باشیم تا از این رهگذر فرصت اشتغال برای جوانان این خطه ایجاد و در نهایت شتاب بیشتر استان در مسیر توسعه محقق گردد.

در سال 1384 بر اساس اجرای قانون خصوصی سازی 53 درصد از سهام کمباین سازی به آستان قدس رضوی واگذار شد و در سال 1392 نیز آستان قدس رضوی با پرداخت 400 میلیارد ریال سهام خود را به 75 درصد افزایش داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان