خلیلیان: نیازهای پزشکی فدراسیون‌های هندبال و بسکتبال را تامین می‌کنیم

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به خدمات متنوع این فدراسیون به مجموعه ورزشی کشور گفت: پیرو درخواست روسای فدراسیون‌های بسکتبال و هندبال، نیازهای پزشکی این دو فدراسیون تامین می‌شود.

خلیلیان: نیازهای پزشکی فدراسیون‌های هندبال و بسکتبال را تامین می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مهرزاد خلیلیان در شرایطی در فدراسیون پزشکی ورزشی پذیرای علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال بود که پس از استماع دیدگاه و انتظارات رئیس فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی وظیفه خود می‌داند که در چارچوب قوانین و مقررات بهترین خدمات را به جامعه ورزش ارائه کند. لذا با توجه به انتظارات و گلایه‌هایی که فدراسیون‌های نظیر هندبال و بسکتبال از نقطه نظر تجهیزات پزشکی و پوشش اردوهای ملی دارند، باید امکانات مورد نظر را برای آنها فراهم آوریم.

خلیلیان در همین خصوص به مجتبی اجاقی یکی از فیزیوتراپیست‌های فدراسیون ماموریت داد تا ضمن بازدید از محل اردوهای تیم ملی هندبال و هماهنگی با کمیته پزشکی فدراسیون هندبال، گزارش کاملی در خصوص شرایط پزشکی هندبال ارائه کند.

وی خدمت به جوانان و جامعه ورزش را افتخار و فرصتی ارزشمند دانست و آمادگی فدراسیون پزشکی ورزشی را برای همکاری متقابل با فدراسیون هندبال اعلام کرد.

پاکدل نیز طی سخنانی فدراسیون پزشکی ورزشی را پشتیبان دیگر فدراسیون های ورزشی دانست و اظهار امیدواری کرد که فصل جدید از همکاری های این دو فدراسیون شکل گیرد.

در این دیدار رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی و جمشید جهانی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند.

 

انتیهاپ یام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان