هشدار پلیس درباره قیچی کردن تریلرها هنگام بارندگی در ۲ بزرگراه اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت : هنگام بارش نزولات آسمانی وقوع تصادفات رانندگی و علی الخصوص قیچی کردن کامیون های کشنده در ۲ بزرگراه اصفهان افزایش می یابد.

هشدار پلیس درباره قیچی کردن تریلرها هنگام بارندگی در 2 بزرگراه اصفهان

به گزارش خبرآنلاین  استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا محمدی در جلسه ای که با مدیرکل مدیریت بحران ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزار شد بیان داشت: وقوع تصادفات در بزرگراه های شهید "دستجردی" و "اقارب پرست" هنگام بارش نزولات آسمانی به شدت افزایش می یابد.

وی افزود: قیچی کردن کامیون های کشنده نیز یکی از معظلاتی است که هنگام بارش نزولات آسمانی در این 2 بزرگراه به شدت افزایش می یابد.

این مقام انتظامی بیان داشت: هنگام بارش نزولات آسمانی اصطکاک و چسبندگی لاستیک خودرو با آسفالت کاهش می یابد که لازم است رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند .

سرهنگ محمدی بیان داشت: رعایت سرعت مطمئنه به این معنا که خودروها با سرعتی حرکت کنند که راننده تسلط کامل بر خودرو داشته باشد و هر موقع خواست خودرو را متوقف کند نیز نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان اظهار داشت: همچنین نصب جداکننده ایمن و مرتفع حدوسط بزرگراه ها، نصب تابلوهای هشدار دهنده و آشکار سازی به کرار در محل مذکور بمنظور ایجاد حساسیت ، استقرار یک دستگاه جرثقیل سنگین در محل پل های دفاع مقدس توسط شهرداری ، نصب تابلوهای محدودیت سرعت و روکش آسفالت و شیارکشی معبرها نیز در کاهش وقوع اینگونه حوادث موثر است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در پایان تاکید کرد: ایجاد و بازگشایی کمربندی غرب از محل راه آهن به سمت ابریشم و درچه به منظور حذف تردد خودروهای سنگین از بزرگراههای شهید "دستجردی" و شهید "اقارب پرست" نیز در کاهش تصادفات نقش بسیار موثری دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان