باشگاه استقلال: استراماچونی سرمربی ما است

تهران - ایرنا- مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت که مسئولان این باشگاه همچنان استراماچونی را سرمربی آبی‌پوشان پایتخت می‌دانند.

باشگاه استقلال: استراماچونی سرمربی ما است

«حامد حاجیلو» در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان تهران در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی دو بر دو پایان یافت، اظهار داشت: به دلیل شرایطی که همه بر آن واقف هستیم و وضعیت خاصی که در باشگاه وجود دارد، مربیان در کنفرانس بعد از مسابقه، تمایل به صحبت نداشتند و اگر سوالی باشد، در حد توانم پاسخ می‌دهم.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تلاشی از سوی مسئولان استقلال برای حل مشکل استراماچونی مشاهده نمی‌شود گفت: باشگاه استقلال هنوز استراماچونی را سرمربی خود می‌داند و از 24 ساعت گذشته که این اتفاق افتاده، تمامی ارکان باشگاه به دنبال حل مشکل بودند. اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه با وکلای او در ارتباط هستند و هچنین وزیر وزرش و وزارت امور خارجه، موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: امیدوار و خوش‌بین هستیم خواسته هواداران اجابت شود و استراماچونی را روی نیمکت استقلال ببینیم.

حاجیلو گفت: مکاتبات میان باشگاه و استراماچونی همواره از طریق وکلای وی در جریان بوده است و در اطلاعیه‌ای هم که امروز صادر کردیم، اعلام شد تا امروز باشگاه به تعهدات خود درباره استراماچونی عمل کرده ولی یک سری مسائل پولی و بانکی وجود دارد که همگان بر آن اشراف دارند.

وی تاکید کرد: در واقع باشگاه استقلال و استراماچونی به طور مکرر و منظم در ارتباط بودند به جز جدایی یکباره که باشگاه در جریان آن بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره گزارش خبرگزاری اسکای مبنی بر اینکه استراماچونی اعلام کرده در صورت حل مشکلات تا 24 ساعت آینده، به تهران بازمی‌گردد گفت: ما نیز این خبر را شنیدیم و بسیار خوش بین هستیم این اتفاق رخ دهد و تمامی ارکان باشگاه سعی خود را می‌کنند تا خواسته هواداران اجابت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان