سولسشایر: بعضی از مردم فکر می‌کنند انتقاد کردن از هر چیزی یک امتیاز است!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از وضعیتی که شاگردانش بعد از کسب دو برد متوالی مهم در لیگ برتر انگلیس دارند، راضی است.

سولسشایر: بعضی از مردم فکر می‌کنند انتقاد کردن از هر چیزی یک امتیاز است!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دو برد مهم اخیر تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی، جسی لینگارد نقش پررنگی ایفا کرد. درخشش او در این بازی‌ها در حالی بود که او از ابتدای فصل عملکرد پرفراز و نشیبی داشت و به خاطر این بی‌ثباتی با انتقادات فراوانی مواجه بود. با توجه به اینکه او پیش از این بازی‌ها تأثیر چندانی برعملکرد شیاطین سرخ نداشت و آمار ضعیفش - مجموعاً 20 بازی شامل تنها 6 بازی در ترکیب اصلی من‌یونایتد در لیگ برتر و تنها یک گل و یک پاس گل - این انتقادات بی‌دلیل نبوده است. علاوه بر این‌ها لینگارد در خارج از زمین بازی هم حاشیه‌هایی داشته که مربوط به چند پست او در فضای مجازی بوده است. برخی نیز افت او را به عدم تمرکز به خاطر فعالیت همزمان در شرکت تولید پوشاک متعلق به خودش ربط داده‌اند.

با این حال درخشش این بازیکن 27 ساله مقابل شاگردان ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا بهانه‌ای شد که سولسشایر پاسخ انتقادات را بدهد. سولسشایر که تیمش به رده پنجم جدول صعود کرده‌ و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داده‌، گفت: همه ما یکسری مسائل در داخل و خارج از زمین بازی داریم که باید به آنها رسیدگی کنیم. اینکه لینگارد سرگرم چه اموری است هم بین خودمان باقی می‌ماند. برای من این مهم است که او دوباره خودش را پیدا کرده است. او با جان و دل برای منچستریونایتد کار می‌کند. او یک منچستری است و رویکرد و عملکردش فوق‌العاده بوده است.

افت اخیر لینگارد سبب خط خوردن نام او از فهرست ملی‌پوشان انگلیس هم شده بود اما سرمربی شیاطین سرخ امیدوار است که این بازیکن بتواند از برهه سختی که در آن قرار دارد، عبور کند. سولسشایر افزود: همه می‌توانند از هر چیزی انتقاد کنند و این چیزی است که بعضی از مردم فکر می‌کنند برای آنها یک امتیاز محسوب می‌شود. من اما به عنوان یک سرمربی، وظیفه دارم که این پسرها را در اوقات خوب و بد همراهی کنم. کار کردن با لینگارد فوق‌العاده است. لینگارد جزو ذخیره‌های من بود و مقابل برنلی به او فرصت بازی دادم. خوشحالم که می‌بینم او دوباره به روزهای گذشته‌اش برگشته است.

منچستریونایتد پنجشنبه شب در آخرین بازی‌اش از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف آلکمار هلند می‌رود که این سرآ‌غاز یک دوره پرمشغله برای شیاطین سرخ است که در آن با تیم‌های اورتون، واتفورد، نیوکاسل، برنلی و آرسنال روبه‌رو می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان