خلیل‌زاده: سرمربی جدید تیم، بزرگ است و همه او را دوست دارند

مهر نوشت:رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شنیده است آندره استراماچونی از یکی از کشورهای همسایه پیشنهاد سنگینی دارد، گفت: جانشین استراماچونی آدم با فهمی است و کل کشور او را دوست دارند!

خلیل‌زاده: سرمربی جدید تیم، بزرگ است و همه او را دوست دارند

 اسماعیل خلیل زاده درباره جدایی آندره استراماچونی از تیم استقلال به شبکه خبر با اشاره به قرارداد این مربی ایتالیایی گفت: از 750 هزار یورو قرارداد سالیانه استراماچونی و دستیارانش مبلغ 327 هزار یورو را پرداخت کرده ایم. طبق قرارداد، این پول باید به حساب استراماچونی در شهر میلان ایتالیا واریز شود.

وی با بیان اینکه آخرین پرداختی استقلال از طریق یک صرافی در کشور همسایه مشکل ساز شده است، تاکید کرد: وی گفت چون پول از طریق شخص ثالث به حسابش واریز شده برایش مشکل ساز شده است.بعد از آن استراماچونی یک حساب دیگر را در کشور چک به ما اعلام کرد ولی پول باشگاه برگشت خورد. قرار بود امروز مجددا به حسابش بریزیم و توافق کرده بود بماند و تیم را تمرین بدهد. به هر حال آقای ماچونی با ما قرارداد دو ساله دارد ولی او در این یکی دو هفته مکرر تاکید داشت زمان قراردادش را به یک سال کاهش بدهد. فکر می کنم دلیل درخواستش این بود که رقم آن را برای سال دوم بیشتر کند ولی متاسفانه در جلساتی که پیش بینی کرده بودیم حاضر نشد.

رئیس هیات مدیره استقلال در ادامه تاکید کرد که باشگاه به طور میانگین ماهیانه 50 هزار یورو به استراماچونی پرداخت کرده است که این طبق قرارداد بوده است. خلیل زاده افزود: باشگاه به تعهداتش عمل کرده است.

خلیل زاده در واکنش به خبر استعفای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال یادآور شد: خیر اینطور نیست. اتفاقا از همه اعضای باشگاه خواستم که باید کمک کنند. دوستان ریخته اند باشگاه و یکسری مشکلات را ایجاد کرده اند. اینها اموال باشگاه و خود مردم است و یکسری اتفاقات افتاده است. هیات مدیره به کارش ادامه می هد. شب گذشته و امروز با بازیکنان صحبت کردیم و امروز هم بازی می کنند.آقای استراماچونی باید در بازی امروز روی نیمکت تیم حاضر می شد و اگر بر نگردد، فکر جایگزین دیگری داریم.

وی در خصوص گزینه جانشینی استراماچونی گفت: بعدازظهر و امشب جلسه داریم. افراد بزرگی را رصد می کنیم. سعی می کنیم فعلا به مربیان داخلی فکر کنیم.

رئیس هیات مدیره استقلال درباره اینکه چرا پرسپولیس در این زمینه به مشکل نخورد و استراماچونی این مشکل را تاب نیاورد، تصریح کرد: مربیانی بودند که چند ماه پول نگرفتند و اتفاقی هم رخ نداد ولی بعدا به پولشان رسیدند. تمام اصرار استراماچونی کاهش قراردادش از دو سال به یک سال بود. شنیده ام که استراماچونی از یکی از کشورهای همسایه پیشنهاد بالایی به وی داد که نمی دانم چند درصد درست است. شب گذشته بازهم به این خاطر که هواداران استقلال ناراحت نشوند، با این پیشنهاد هم به جایی رسیدیم که موافقت کنیم. آقای وزیر، عراقچی و سفیر تلاش کردند بماند و کارش را انجام بدهد ولی حرکت غیرحرفه ای کرد و از کشور خارج شد. تیم باید به کارش ادامه بدهد. اگر تا یکی دو روز دیگر استراماچونی وارد ایران نشود و از طرفی یکطرفه فسخ کرده است، سرمربی را انتخاب خواهیم کرد. اقدامات خود را از فردا شروع می کنیم.

خلیل زاده در خصوص دغدغه هواداران و نگرانی بابت افت تیم گفت: هفته های ابتدایی هم ماچونی مدام می باخت و فقط هیات مدیره از او حمایت می کرد. من و دیگر اعضا مصاحبه و از وی حمایت می کردیم. امروز هم می توانیم این بحران را مدیریت کنیم و شانه خالی نمی کنیم. به تمام هواداران می گویم آرامش خود را حفظ کنند. کسی که انتخاب می شود را همه دوست دارند و مطمئن باشند مربی بزرگی است.

رئیس هیات مدیره استقلال در پایان در پاسخ به این سئوال که فکر می کند استقلال چقدر برنده این بازی خواهد بود؟ گفت: چیزی که من می فهمم و در قرارداد دیدم، بندی را تخلف نکرده ایم. اگر بندی را تخلف کرده بودیم صراحتا اعلام می کردم. تمام فشار استراماچونی کاهش قراردادش از دو سال به یک سال بود و دنبال بهانه ای برای ترک ایران بود. به آقای فتحی گفتم که قراردادش را منتشر کند. از روابط عمومی باشگاه هم می خواهم واریزی ها به حساب استراماچونی را منتشر کند. تیم با شدت بازی می کند و امروز نتیجه اش را می گیرد و صدر جدول را حفظ می کنیم. مربی مدنظر ما هم مربی بزرگی است که همه کشور او را دوست دارند و آدم با فهم و علمی است.

256 43

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان