انتقاد یک نماینده از لاریجانی درباره عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از علی لاریجانی درباره عملکرد مرکز پژوهش‌‌های پارلمان انتقاد کرد.

انتقاد یک نماینده از لاریجانی درباره عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 آذر) پارلمان و در ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت، گفت: جایگاه مرکز پژوهش‌ها و نظراتش در طرح‌ها و گزارش‌ها فراموش شده است.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس بازوی پارلمان است و بنا بود گزارش‌های مکتوب به نمایندگان ارائه دهد، اظهار داشت: اعلام می‌شود که گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها به صورت الکترونیکی است، اما ما چنین چیزی ندیدیدم و یا لااقل مانند جزئیات قبوض الکترونیکی آب و برق است و خیلی مشهود نیست.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: گزارش‌های الکترونیکی مرکز پژوهش‌ها در شرایط فعلی نیز به نمایندگان ارائه نمی‌شود.

براساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به حاجی‌دلیگانی، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش الکترونیکی ارائه می‌دهد و این گزارش‌ها برای بنده ارسال شده است، البته حاجی‌دلیگانی نیز در پاسخ به لاریجانی اظهار داشت: چنین چیزی نیست و ما گزارش‌های الکترونیکی از مرکز پژوهش‌‌ها دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان