مدیرکل دفتر مدیریت بحران سمنان:

نیمی از اعتبار عمرانی بازسازی خسارت‌ سیل ۹۸ استان سمنان تخصیص یافت

سمنان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی از طریق مدیریت بحران این استان به دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی آسیب‌های وارده ناشی از سیل فروردین ۹۸ در قالب طرح‌های عمرانی تخصیص یافت.

نیمی از اعتبار عمرانی بازسازی خسارت‌ سیل 98 استان سمنان تخصیص یافت

ایرج رئیسیان عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 327 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی سرمایه‌ای به دستگاه‌های اجرایی در قالب طرح‌های عمرانی به دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان ابلاغ شد.

وی بیان کرد: این اعتبارات برای بازسازی آسیب‌های وارده ناشی از خسارت‌های سیل فروردین امسال در بخش‌های تاسیسات زیربنایی، ساختمان‌های عمومی، راه‌ها و معابر شهری و روستایی و تاسیسات بخش آب و کشاورزی به استان اختصاص یافته است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: تاکنون  50 درصد این اعتبارات به ارزش حدود 163 میلیارد ریال به 28 دستگاه اجرایی در قالب طرح های عمرانی تخصیص یافت و بقیه اعتبار به صورت مرحله‌ای در حال تخصیص است.

وی تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی در قالب طرح‌های عمرانی به دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان ابلاغ و توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تخصیص پیدا می‌کند.

رئیسیان با اشاره به اینکه اعتبارات تملک داریی سرمایه‌ای برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمنان نیز تصویب شد، خاطرنشان کرد: از مجموع 477 میلیارد ریال این نوع اعتبارات، 150 میلیارد ریال اعتبار در این بخش دفتر مدیریت بحران این استان برای این بنیاد تصویب شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان یادآور شد: تاکنون، 140 میلیارد ریال اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان برای اقدام‌های عمرانی در روستاهای حسین آباد کالپوش و تلوبین تخصیص داده شد.

سیلاب ناشی از بارش های فروردین 98 در استان سمنان یک کشته برجا گذاشت و یکهزار و 700 میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی، تاسیسات و زیرساخت هایی مانند راه، برق و آب در استان خسارت وارد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان