پروانه معصومی: تجلیل از شهدای هنرمند پشتوانه معنوی هنر ایران است

بازیگر پیشکسوت سینما تئاتر و تلویزیون کشور درباره مراسم پاسداشت شهدای هنرمند گفت: تجلیل و تکریم شهدای هنرمند پشتوانه و ذخیره معنوی برای فرهنگ و هنر ما به شمار می‌رود.

پروانه معصومی: تجلیل از شهدای هنرمند پشتوانه معنوی هنر ایران است

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پروانه معصومی در گفت‌وگویی گفت: به نظر من نفس تجلیل و تکریم در جامعه هنرمندان بسیار دلگرم‌کننده و مفید است و این‌گونه مراسم‌ها که به خصوص برای شهدای هنرمندمان برپا خواهد شد، پشتوانه و ذخیره معنوی برای فرهنگ و هنر ما به شمار می‌رود.

وی همچنین درباره نقش هنرمندان در ترویج سبک زندگی شهدا نیز گفت: هنرمندان در تمام دنیا به‌عنوان الگوهای رفتاری در جامعه شناخته‌شده‌اند و این کارکرد در حوزه سینما و تلویزیون بیشتر جلوه دارد که امیدوارم  جامعه هنرمندان ایران در تمامی رشته‌های هنری الگوهای خوبی برای جامعه باشند و سبک زندگی و شیوه متعالی و الگوهای رفتاری شهدا را برای ملت  خصوصاً نسل جوان انقلاب به‌درستی و با بیان ناب هنری خود بازگو کنند.

مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان کشور  مراسم پاسداشت شهدای هنرمند کشور را برگزار می‌کند.

در این برنامه قرار است  از شهدای هنرمند رشته‌های مختلف هنری از جمله سینما، هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی، عکاسی، ادبیات، خوشنویسی، و شعر تجلیل و تکریم به عمل بیاید.

این مراسم ساعت 17:30  روز شنبه 23 آذرماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان