احتمال کنار گذاشتن مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر / ثابت‌نیا تا کی مدیر پروازی می‌ماند؟

گویا مسئولان سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر در سکوت خبری تصمیم به تغییر مدیر اجرایی این جشنواره گرفته‌اند.

احتمال کنار گذاشتن مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر / ثابت‌نیا تا کی مدیر پروازی می‌ماند؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اوایل شهریور سال جاری علی ثابت‌نیا به عنوان مدیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شد. اکنون اما در حالی که حدود دو ماه و نیم به آغاز جشنواره موسیقی فجر باقی مانده است، زمزمه‌های استعفا (بخوانید برکناریِ) ثابت‌نیا از جشنواره موسیقی فجر به گوش می‌رسد.
بررسی‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که ثابت‌نیا در چند جلسه‌ی آخر مسئولان جشنواره موسیقی فجر حضور نداشته است.

ثابت‌نیا همزمان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران هم هست و در عین حال در بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌ السلام معاون هنری (بخوانید مشاور هنری) است.

یکی از مشکلات ثابت‌نیا در عرصه کاری، چند شغله بودنِ اوست. بررسی‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که ثابت‌نیا در طول هفته یک یا دو روز را به صورت پروازی به مشهد می‌رود تا در سِمت دیگری که در مشهد دارد مشغول کار شود.

روی سایت بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌ السلام نام علی ثابت‌نیا به عنوان مشاور هنری ثبت شده است. شاید به همین دلیل است که ثابت‌نیا مجبور است در طول هفته چند روز کاری را در مشهد باشد تا به وظایفش در این بنیاد عمل کند. به عبارتی دیگر ثابت‌نیا چند روز در هفته کارهایش در انجمن موسیقی و چند روز در هفته هم کارهایش در بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌ السلام را رها می‌کند.

هزینه‌های پروازهای ثابت‌نیا هم مشخص نیست که از بودجه‌ی انجمن موسیقی ایران تأمین می‌شود یا این هزینه‌ها را بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌ السلام پرداخت می‌کند؛ شاید هم این هزینه‌ها را خودِ ثابت‌نیا به صورت شخصی تقبل می‌کند.

شاید به دلیل عدمِ حضور همیشگیِ ثابت‌نیا در تهران، مسئولان جشنواره موسیقی فجر تصمیم گرفته‌اند تا او را از سِمت مدیر اجرایی این جشنواره کنار بگذارند. شاید هم خودِ ثابت‌نیا به دلیل دوری‌اش از تهران تصمیم گرفته که از جشنواره موسیقی فجر کنار برود. به هر روی این اتفاق به این مدیر جوان کمک می‌کند تا شاید بتواند به دیگر وظایفش در سِمت‌های دیگرش رسیدگی کند.

البته کنارگذاشتنِ ثابت‌نیا از مدیریت اجرایی جشنواره موسیقی فجر هنوز قطعی نیست و هیچکدام از مسئولان جشنواره هم حاضر به تأیید یا ردِ این خبر نشدند. در هفته‌های آینده باید منتظر ماند و دید که آیا ثابت‌نیا از سی‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته می‌شود یا مسئولان جشنواره ترجیح می‌دهند همکاری‌شان را با این مدیر پروازی ادامه دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان