سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟

سهام شرکت‌های فنرسازی خاور، پگاه آذربایجان غربی و کویر تایر امروز در بورس و شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، توسعه فناورز اطلاعات خوارزمی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 3224واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 4میلیارد و 601میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 2297میلیارد تومان در 531هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فنرسازی خاور، پگاه آذربایجان غربی و کویر تایر امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سایپا شیشه، معدنی دماوند و داده‌پردازی ایران نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1659میلیون ورقه به‌ارزش 1483میلیارد تومان در 284هزار نوبت، آیفکس 68واحد رشد کرد و در ارتفاع 4351واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، توسعه فناورز اطلاعات خوارزمی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های بهمن لیزینگ، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و گروه صنایع کاغذ پارس هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان