سرمربی سایپا: برابر نفت مسجدسلیمان تنها به سه امتیاز فکر می کنیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنانم از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان تنها به فکر کسب سه امتیاز هستیم.

سرمربی سایپا: برابر نفت مسجدسلیمان تنها به سه امتیاز فکر می کنیم

به گزارش ایرنا ابراهیم صادقی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهارداشت: نفت مسجدسلیمان، فوتبال خیلی خوبی بازی می کند و در این فصل یک تیم منظم نشان داده است. آنها تا این جای کار نتایج خوبی کسب کرده اند و شکستی در کارنامه ندارند.

وی با بیان اینکه فردا شاهد یک بازی خوب خواهیم بود گفت: به تیمم بسیار امیدوارم و فکر می کنم در چند بازی اخیر فوتبال بهتری نسبت به دیدارهای قبل ارائه داده ایم. تلاش می کنیم این روند را حفظ کنیم تا بتوانیم فردا برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: امیدوارم فردا آن هایی که بازی را می بینند، از تماشای آن لذت ببرند و هر تیمی که مستحق برد است بتواند پیروز میدان شود.

وی بیان کرد: اگرچه نفت مسجدسلیمان در جدول باخت ندارد ولی نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. ما هم تیم خوبی هستیم و انگیزه بازیکنانمان روز به روز بیشتر می شود همچنین در هفته های اخیر بازیکنانم پخته تر شده اند.

صادقی افزود: در این فصل تغییرات بسیاری داشتیم به همین دلیل بازیکنانمان به زمان بیشتری نیاز دارند تا به هماهنگی لازم برسند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا از ساعت 16:30 روز سه شنبه 19 آذر در مسجدسلیمان برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان