مذاکره نمایندگان بارسلونا و اینتر در شهر میلان برای داد و ستد بازیکن

نمایندگان دو باشگاه بارسلونا و اینتر برای مذاکره درباره انتقال دو بازیکن تیم اسپانیایی به نراتزوری با یکدیگر ملاقات کردند.

مذاکره نمایندگان بارسلونا و اینتر در شهر میلان برای داد و ستد بازیکن

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نمایندگان باشگاه بارسلونا سفری به شهر میلان ایتالیا داشته‌اند تا روز جمعه با همتایان خود در باشگاه اینتر در مورد انتقال دو هافبک مدنظر نراتزوری در ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ مذاکره کنند.

بارسلونا در پی فروش بازیکنان مازاد خود برای تأمین بودجه لازم برای خرید‌های بعدی‌اش است و با توجه به ملاقات صورت گرفته اکنون دیگر قطعی به نظر می‌رسد که حداقل یکی از بازیکنان این تیم در ماه ژانویه راهی اینتر خواهد شد.

اریک آبیدال به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا و دستیار او رامون پلانس دو نماینده آبی‌و‌اناری‌ها بوده‌اند که به میلان سفر کرده‌اند و در این شهر چند جلسه داشته‌اند که مهترین آنها با نمایندگان باشگاه اینتر بوده است. صدرنشین حال حاضر جدول رده‌بندی سری A مترصد خرید یک هافبک جدید است و ویدال و راکیتیچ گزینه‌های مدنظر این باشگاه هستند.

نمایندگان دو باشگاه ماه اکتبر امسال هم با یکدیگر ملاقات داشتند و در آن جلسه تیم ایتالیایی علاقه بیشتری به خرید راکیتیچ نشان داد هرچند که دو تیم در نهایت نتوانستند بر سر رقم انتقال این بازیکن کروات به سن‌سیرو توافق کنند. بارسلونا برای فروش راکیتیچ 30 میلیون یورو درخواست کرده بود، بازیکنی که در این فصل نیمکت‌نشین بوده و دو بار مسئولان باشگاه را به جدایی تهدید کرده است.

با توجه به رقم بالای مد نظر بارسلونا برای فروش راکیتیچ این احتمال وجود دارد که اینتر خواهان جذب ویدال باشد، ضمن اینکه سابقه همکاری این هافبک شیلیایی با کونته در یوونتوس، می‌تواند دلیل دیگری برای انتقال او به ایتالیا باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان