آئودی: رینگ‌های بزرگ‌تر از ۲۳ اینچ فایده‌ای ندارند

اما واقعاً رینگ‌هایی با چه ابعادی به درد ما می‌خورند؟ محدودیت ابعاد رینگ‌ها تا کجاست؟ مارک لیچه مدیر طراحی آئودی می‌گوید رینگ‌های ۲۳ اینچی موجود در RS Q۸ به این محدودیت نزدیک شده‌اند. به گفته این مدیر ارشد، رینگ‌های بزرگ‌تر از ۲۳ اینچ فایده‌ای ندارند.

آئودی: رینگ‌های بزرگ‌تر از 23 اینچ فایده‌ای ندارند

نمی‌توان تأثیر رینگ‌های یک خودرو روی طراحی آن را رد کرد. ابعاد متوسط رینگ‌ها در طی این سال‌ها افزایش یافته و به علاوه باید گفت این حقیقت که رینگ‌های بزرگ‌تر در تریم های گران‌تر یک خودرو با افزایش هزینه‌ها همراه است باعث می‌شود بگوییم رینگ‌های بزرگ‌تر در کل بهتر هستند! خب البته منظورمان از نظر زیبایی‌شناسی بود…


اما واقعاً رینگ‌هایی با چه ابعادی به درد ما می‌خورند؟ محدودیت ابعاد رینگ‌ها تا کجاست؟ مارک لیچه مدیر طراحی آئودی می‌گوید رینگ‌های 23 اینچی موجود در RS Q8 به این محدودیت نزدیک شده‌اند. به گفته این مدیر ارشد، رینگ‌های بزرگ‌تر از 23 اینچ فایده‌ای ندارند.


آئودی RS Q8 به‌صورت استاندارد از رینگ‌های 22 اینچی استفاده می‌کند اما خریداران این شاسی‌بلند 592 اسب بخاری می‌توانند رینگ‌های 23 اینچی با رنگ‌های گوناگون را نیز سفارش دهند. شایان ذکر است این رینگ‌ها را بزرگ‌ترین لاستیک‌های بکار رفته در کل محصولات آئودی احاطه کرده‌اند.


اگرچه رینگ و لاستیک‌های آئودی RS Q8 واقعاً بزرگ هستند اما به نظر می‌رسد این رینگ‌ها بزرگ‌ترین نمونه‌هایی هستند که در محصولات آئودی دیده خواهند شد. لیچه می‌گوید بزرگ‌ترین شاسی‌بلند آئودی دیگر بزرگ‌تر از این نخواهد شد و بنابراین وجود رینگ‌های بزرگ‌تر بی‌معنی می‌باشد.


ارباب حلقه‌ها همچنین در مسیر الکتریکی سازی محصولات خود قرار داشته و بنابراین امکان تولید خودروهای کوچک‌تر با کابین‌های جادارتر میسر می‌شود. با این وجود شاید با Q8 بزرگ‌تر را در نسل بعدی نبینیم.


البته لیچه شاید فقط درباره‌ی برند خودش صحبت کرده باشد. مدیر طراحی جنرال موتورز گفته بود رینگ‌های 24 اینچی و حتی 26 اینچی در راه هستند؛ اما مطمئن نیستیم که کدام خودروها از بزرگ‌ترین رینگ‌ها استفاده خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان