حضور برجسته ب‌ام‌و M۲ کامپتیشن در پیست هاکنهایم

ب‌ام‌و M۲ کامپتیشن از نظر افراد زیادی جزو بهترین ساخته‌های بخش M در سالیان اخیر بوده ولی معرفی مدل M۲ CS شاید کمی از جذابیت‌های آن کم کرده باشد؛ اما به یاد داشته باشید که این خودرو در پیست مسابقه هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حضور برجسته ب‌ام‌و M2 کامپتیشن در پیست هاکنهایم

ب‌ام‌و M2 کامپتیشن از نظر افراد زیادی جزو بهترین ساخته‌های بخش M در سالیان اخیر بوده ولی معرفی مدل M2 CS شاید کمی از جذابیت‌های آن کم کرده باشد؛ اما به یاد داشته باشید که این خودرو در پیست مسابقه هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


به منظور دیدن اینکه M2 کامپتیشن چه توانایی‌هایی دارد، مجله اسپورت اتو نمونه‌ی نارنجی‌رنگ این خودرو را به پیست مشهور هاکنهایم در آلمان برده است. این مجله مدل مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی را انتخاب کرده و زیر خودرو هم لاستیک‌های چسبان میشلین اسپورت کاپ 2 قرار داشته است.


این خودرو توانسته در شرایط هوایی سرد یک دور پیست را در 1 دقیقه و 57.6 ثانیه طی کند. برای مقایسه بد نیست بدانید این خودرو تقریباً 2 ثانیه کندتر از ب‌ام‌و M2 CS جدید و پورشه 718 کیمن GTS بوده اما می‌تواند مچ خودروهایی همچون تویوتا سوپرا، ب‌ام‌و Z4 M40i، پورشه 718 باکستر T و مرسدس-ای ام جی A45 S را بخواباند.


نیروبخش این خودروی دوست‌داشتنی همان پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی بکار رفته در M3 و M4 می‌باشد. این نیروگاه قدرت 405 اسبی داشته که برای خودرویی با قیمت پایه 58900 دلاری در آمریکا کاملاً قابل‌توجه می‌باشد.


در مقابل باید گفت M2 CS نسخه‌ی به‌روز شده‌ی همان پیشرانه با قدرت 444 اسبی و گشتاور 550 نیوتون متری را در دل خود جای داده است. M2 CS همچنین از سیستم تعلیق تطبیقی جدید، سیستم اگزوز اسپورت، قطعات فیبر کربنی و کاپوت جدید سود می‌برد. تنها 2200 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و با اینکه هنوز قیمت آن اعلام نشده اما می‌دانیم که نسبت به مدل کامپتیشن گران‌تر خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان