چهار متهم آتش زدن یک بانک در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از دستگیری چهار فردی که در جریان اغتشاش‌های آبان ماه، بانک تجارت شعبه سه راه سیمین این شهر را به آتش کشیدند، خبر داد.

چهار متهم آتش زدن یک بانک در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ  محمدحسن اسماعیلی  روز سه شنبه اظهار داشت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، یکسری اعتراضات مردمی در شهر اصفهان شکل گرفت و رفته رفته برخی افراد اغتشاشگر و اخلالگر نیز که فرصت را غنیمت دانستند با ورود به صحنه اقدامات خرابکارانه‌ای مانند تخریب اموال عمومی و دولتی، آتش زدن بانک‌ها و پمپ‌های  بنزین و حتی تعرض به جان و مال مردم را انجام دادند.

وی بدون اشاره به تعداد دستگیرشدگان افزود: شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی از همان دقایق اولیه به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت که تاکنون دستگیری‌های زیادی نیز انجام شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان موفق شدند 4 نفر از عناصر اصلی اغتشاش‌ها که بانک تجارت شعبه سه راه سیمین این شهر را آتش زده بودند، شناسایی و در عملیات‌ جداگانه آنها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس  به تخریب و آتش زدن بانک تجارت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاش‌های آبان در استان اصفهان و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد تا به سزای اعمال مجرمانه خود برسند. 

در پی ناآرامی‌های اخیر اصفهان که پس از اعلام افزایش قیمت بنزین انجام شد؛ شماری از اماکن عمومی شامل بانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و قطار شهری، تعدادی اتوبوس و خودروهای شخصی به همراه فضاهای سبز و علائم راهنمایی و رانندگی به وسیله عوامل آشوب‌گر و اخلال‌گر آسیب دید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان