۱۰ ماهه حافظ کل قرآن شوید/ آغاز ثبت‌نام مدرسه تلفنی حفظ

دارالقرآن خانه کارگر طرحی را اجرا خواهد کرد که افراد علاقه‌مند طی ۱۰ ماه و سه هفته، حافظ کل قرآن‌کریم می‌شوند.

10 ماهه حافظ کل قرآن شوید/ آغاز ثبت‌نام مدرسه تلفنی حفظ

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دارالقرآن خانه کارگر با هدف توسعه فرهنگ قرآن‌ و افزایش جمعیت حافظان کل قرآن‌کریم، طرحی را به‌صورت غیرحضوری (تلفنی) اجرا کرده است که افراد علاقه‌مند به حفظ قرآن می‌توانند طی 10 ماه و سه هفته حافظ کل قرآن‌کریم شوند.

شکل اجرای این طرح بدین‌گونه است که ابتدا، آزمون تعیین سطح و سپس تست روانشناسی از افراد گرفته می‌شود. در مرحله بعد، مطابق با نتیجه آزمون‌ها، جلسه مشاوره‌ تحصیلی و جلسه مشاوره روانشناسی برای افراد منتخب برگزار می‌شود.

افراد منتخب به‌صورت منظم و هفته‌ای دو مرتبه با اساتید قرآنی دارالقرآن خانه کارگر در ارتباط‌اند و نقاط  قوت و ضعف آنها توسط اساتید بیان می‌شود. کیف آموزشی شامل 30 جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب تمرین، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل برای افراد در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش  به آدرس sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند همچنین جهت ثبت‌نام می‌توانند تا 30 آذر عدد 1 را به سامانه10000100100 پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن   66978001-021 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان