پرسپولیس رقیب الدحیل و قرعه سخت برای سپاهان/استقلال منتظر الریان

قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ برگزار شد.

پرسپولیس رقیب الدحیل و قرعه سخت برای سپاهان/استقلال منتظر الریان

قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 امروز (سه‌شنبه) در کوالالامپور مالزی آغاز شد.قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه غرب و شرق قاره انجام می‌شود که در نهایت پس از برگزاری بازی‌های مرحله گروهی و حذفی، تیمی از منطقه غرب و تیمی از منطقه شرق راهی فینال می‌شوند که فینال این مسابقات نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. در فصل 2019 مسابقات الهلال عربستان موفق شد در دو بازی رفت و برگشت اوراوا ردز ژاپن را شکست بدهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

در این فصل از رقابت‌ها، فوتبال ایران 2+2 سهمیه دارد که تیم‌های پرسپولیس و سپاهان سهمیه حضور مستقیم در این بازی‌ها را دارند و دو تیم استقلال و شهر خودرو نیز باید با بازی در پلی‌آف شرایط حضور در مرحله نهایی مسابقات را به دست بیاورند.

بر این اساس استقلال روز 2 بهمن به مصاف برنده الفیصلی و الکویت خواهد رفت.روز 8 بهمن ماه هم الریان قطر  به مصاف برنده دیدار 2بهمن خواهد رفت.یعنی اگر استقلال در بازی اول برنده باشد در بازی دوم باید به مصاف الریان برود.

منطقه غرب آسیا:

گروه A:الوحده امارات،  برنده دیدار حذفی (الفیصلی، الکویت،استقلال ایران والریان قطر)، برنده دیدار حذفی (الاهلی عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تاجیکستان)

گروه B:الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات، برنده دیدار حذفی (نماینده هند، الرفاع،شهرخودرو ایران والسیلیه قطر)

گروه C:پرسپولیس ایران_الدحیل قطر، التعاون عربستان، الشارجه امارات

گروه D:سپاهان ایران-السد قطر-النصر عربستان_برنده بازی العین امارات - (بنیادکار ازبکستان - الزورا عراق)

منطقه شرق آسیا:

گروه E:بیجینگ FC چین - چیانگرای یونایتد تایلند - برنده پلی‌آف نمایندگان ژاپن، استرالیا و سنگاپور - برنده  پلی‌آف نمایندگان کره، مالزی و هنگ کنگ

گروه F: اولسان هیوندای کره جنوبی - شانگهای شنهوای چین - پرث گلوری استرالیا - برنده پلی‌آف نمایندگان ژاپن، تایلند و فیلیپین

گروه G:نماینده دوم ژاپن - سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی- گوانگژوی چین - جوهور دارالتعظیم مالزی

گروه H:سیدنی FC استرالیا - یوکاهاما مارینوس ژاپن - جئونبوک موتورز کره جنوبی - برنده پلی‌آف چین، تایلند و ویتنام

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان