احداث ۳۵۰ خانه عالم در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تاکنون ۳۵۰ خانه عالم به منظور ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی در این استان احداث شده است.

احداث 350 خانه عالم در لرستان

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید مهدوی امین روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: توسعه و ترویج خانه های عالم یکی از گام های مهم تبلیغات اسلامی و حمایت از روحانیون در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه  حضور روحانیون در مناطق روستایی و شهری استان نقش مهم و راهبردی در کاهش میزان آسیب ها و معضلات اجتماعی دارد اظهار داشت: در حال حاضر 145 روحانی در روستاها و مناطق محروم لرستان مستقر و مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت شورای هیات های مذهبی در شهرستان های مختلف لرستان عنوان کرد: در حال حاضر 2هزار و 400 هیات مذهبی ثبت شده  و 2 هزار و 500 هیات در سطح استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدوی امین در ادامه با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی، انجمن های اسلامی و انجمن بانوان فرهیخته وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی در سطح استان ادامه داد: هم اکنون پنج دبیرستان علوم و معارف اسلامی در پنج شهرستان لرستان فعال است.

وی با اشاره به مردمی بودن این نهاد و  اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان گفت: در سال هزاران مبلغ برای امر تبلیغ به نقاط مختلف و محروم لرستان اعزام می شوند.

وی افزود: حضور جوانان و نوجوانان در برنامه ها و فعالیت های تبلیغات اسلامی پررنگ بوده  و در این راستا 800 گفتمان دینی دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی در استان برگزار شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان