اینفلوئنسر اینستاگرام به ۱۴ سال زندان محکوم شد

یک اینفلوئنسر اینستاگرام که برای در اختیار گرفتن مالکیت دامنه‌ای اینترنتی به تهدید مسلحانه متوسل شده بود، به ‍۱۴ سال حبس محکوم شد.

اینفلوئنسر اینستاگرام به 14 سال زندان محکوم شد

یک اینفلوئنسر اینستاگرام که برای در اختیار گرفتن مالکیت دامنه‌ای اینترنتی به تهدید مسلحانه متوسل شده بود، به ‍14 سال حبس محکوم شد.

این اینفلوئنسر که Rossi Lorathio Adams نام دارد، مجموعه ای از حساب های کاربری را در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر مدیریت می کرد و شهرتی برای خود دست و پا کرده بود. او که با عنوان Polo شناخته می شود، شهرت خود را مدیون انتشار مطالب غیراخلاقی و تصاویر مربوط به رفتارهای خطرناکی است که تنها در اینستاگرام 1.5 فالوور برایش به ارمغان آورده بودند.

Adams معمولا در کامنت ها و کپشن ها از هشتگ محبوب DoItForState# استفاده می کرد و در پی به دست آوردن دامنه doitforstate.com بود اما مالک این دامنه به نام Ethan Deyo دست رد به سینه وی زد. Adams اما نا امید نشد و طی یک بازه زمان دو ساله پیشنهاداتی را برای خرید آن به طرف مقابل ارائه کرد با این حال Deyo قصدی برای واگذاری یا فروش دامنه نداشت.

تور کیش

اینفلوئنسر اینستاگرام

Deyo در نهایت به Adams پیشنهاد کرد که حاضر است دامنه را در ازای 20 هزار دلار واگذار کند که از سوی طرف مقابل رد شد. Adams این پیشنهاد را غیر منصفانه می دانست اما پا پس نکشید و اینبار از در تهدید وارد شد. وی نه تنها به نشانه تهدید اموجی اسلحه را برای دوستان Deyo ارسال کرد بلکه نقشه ای خطرناک را برای او طراحی کرد. Adams تابستان دو سال قبل یکی از اقوام نزدیکش به نام Sherman Hopkins که سابقه دار بود را استخدام کرد تا به زور وارد خانه Deyo شده و با تهدید اسلحه او را وادار به انتقال دامنه کند.

Hopkins که آن زمان بی خانمان بود، صورت خود را پوشانده و با کلت و شوکر به محل سکونت Adams هجوم برد. وی حتی دستورالعمل هایی را هم به همراه داشت که نحوه واگذاری دامنه به Adams را مشخص می کرد. هرچند روی کاغذ همه چیز تمام شده به نظر می رسد اما  دو طرف با هم درگیر شدند و در نهایت Deyo با وارد کردن شوک برقی به سینه مهاجم توانست او را تسلیم خود کند.

Hopkins همان سال به 20 سال زندان محکوم شد Adams اما پس از دو سال تحقیق و بازپرسی به جرم طراحی نقشه، تهدید و خشونت به 14 سال زندان محکوم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان