آخرین خبر‌ها از قیمت طلا و سکه/ دلار بانکی ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان شد

خبرگزاری تسنیم: آیت محمد، ولی در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: هر زمان نوسان در بازار تشدید می‌شود، تصمیم گیری برای خرید و فروش طلا و سکه نیز سخت می‌شود. فروشندگان نمی‌دانند که اگر الان سکه را فرضاً با قیمت 4 میلیون و 200 هزار تومان بفروشند یکی دو ساعت بعد می‌توانند با قیمت 4 میلیون و 210 هزار تومان بازهم خرید داشته باشند.

وی با تأکید براینکه سکه در بازار هست و خرید و فروش انجام می‌شود، افزود: 80 درصد سکه فروش‌ها خرید و فروش سکه را انجام می‌دهند و شاید تعدادی به دلیل تشدید نوسان قیمتی، فعلاً خرید و فروش نداشته باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اشاره به اینکه نوسان در بازار زیاد و آزاردهنده شده است، تصریح کرد: باتوجه به افزایش قیمت‌ها در بازار، خرید و فروش‌ها خیلی راحت انجام نمی‌شود؛ اما امیدواریم بانک مرکزی بازهم آرامش را به بازار برگرداند.

محمد، ولی گفت: از آنجایی که قیمت طلا هم افزایش یافته، قیمت سکه الان حباب ندارد؛ ولی تقاضا برای خرید سکه بعد از تشدید نوسان قیمتی کمی بیشتر از هفته‌های قبل شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 745 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 720 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 530 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 630 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 940 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18 عیار هم 485 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت 1464.2 دلار معامله می‌شود.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی 13 هزار و 700 تومان شد
صرافی‌های بانکی قیمت دلار را با 150 تومان افزایش نسبت به صبح امروز، 13 هزار و 700 تومان تعیین کرده اند.

به گزارش تسنیم، در پی افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و رسمی، صرافی‌های بانکی نیز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را نسبت به صبح 150 تومان افزایش دادند. فعالان بازار معتقدند دلیل اقتصادی برای افزایش قیمت ارز وجود ندارد و جریان‌های سیاسی اخیر و افزایش قیمت بنزین مهمترین دلیل این گرانی هاست.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 13 هزار و 970 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 878 تومان و قیمت پوند انگلیس 18 هزار و 639 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با 150 تومان افزایش نسبت به صبح امروز 13 هزار و 700 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 300 تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 15 هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 600 تومان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان