انتشار شماره جدید استارباد

شماره ۱۵ «استارباد»، فصل‌نامه فرهنگی‌، هنری، ادبی و تاریخی استان گلستان (سرزمین گرگان) با تصویر روی جلد عطاءالله صفرپور که به عنوان آخرین سیاه‌باز شمال ایران معرفی شده است منتشر شد.

انتشار شماره جدید استارباد

به گزارش ایسنا، در این شماره از فصل‌نامه «استارباد» پرونده‌ای درباره عطاءالله صفرپور، بازیگر، کارگردان، طنزپرداز، سیاه‌باز و گوینده منتشر شده است. 

همچنین در بخش «شعر امروز گلستان»، شعرهایی از محمد قاری، عبدالرحمن فرقانی‌فر، مهناز رضائیان، محبوبه طاری‌دشت، ابوالقاسم مومنی، فرهاد قاسمی، حمید امامی‌نیا، میثم ریاحی، حسین دیلم‌کتولی و مینا سراوانی آمده است. 

علاوه‌ بر این، این شماره از فصل‌نامه با گفت‌وگوهایی با محمدرضا صمیمی (بازیگر و کارگردان) ، ناصر صفایی (شاعر و نوازنده)، سمیرا سرچاهی (بازیگر)، محمدعلی رجبی (مترجم) و ... همراه است. 

«دل‌نوشته‌های فرزند شهید انقلاب اسلامی»، «جامعه معلمان گرگان در انقلاب»، «رنج‌های من (قسمت سوم)»، «گزارش بزرگداشت شاعر اهورایی گرگان» و ... از دیگر مطالب این شماره از مجله هستند.

شماره 15 «استارباد»، فصل‌نامه فرهنگی‌، هنری، ادبی و تاریخی استان گلستان - پاییز 1398 در 84 صفحه با قیمت 12هزار تومان به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی علی بایزیدی منتشر شده است. 

در ابتدای این نشریه عنوان شده است: «استارباد» تصحیف «استرآباد»، نام پیشین شهر و سرزمین گرگان (استان گلستان) است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان