جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بخارست به فیلم کوتاه "انتهای جاده" رسید

سوران رحیمی کارگردان فیلم کوتاه" انتهای جاده" تولید حوزه هنری استان کردستان جایزه ویژه بهترین کارگردانی به نام "کریستین نمسک " ازبیست و سومین جشنواره فیلم دانشجویی سینمایوبیت بخارست رومانی را از آن خود کرد.

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بخارست به فیلم کوتاه "انتهای جاده" رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، این جشنواره که به منظور ارائه و نمایش فیلم های دانشجویان رشته سینما در سالن دانشگاه "یو ان ای تی سی" بخارست در روزهای 13 الی 16 آذر برگزار شد  روز 16 آذر با معرفی برترین های هر بخش به کار خود خاتمه داد.

بنا به این گزارش فیلم "انتهای جاده" که به عنوان تنها فیلم کوتاه ایرانی در این جشنواره حضور پیدا کرده بود توانست جایزه بهترین کارگردانی این جشنواره که جایزه ای ویژه و به نام فیلمساز فقید و مشهور رومانی "کریستین نمسک" می باشد را از آن خود کند.

سوران رحیمی دانشجوی رشته سینما در واحد علمی کاربردی سنندج واحد فرهنگ و هنر می باشد. آژانس پخش کات فیلم پخش بین المللی این اثر را به عهده دارد.

نویسندگی  این فیلم که داستان یک راننده را که در حین رانندگی در جاده های کردستان اتفاقاتی برایش می افتد و باعث می شود که مروری بر اعتقادات خود داشته باشد را بازگو می کند را سوران رحیمی و عدنان جوانمردی برعهده داشته اند و زانیار لطفی به عنوان تصویر بردار، نوید زارع به عنوان صدابردار، آرمین پور محمد به عنوان مدیر تولید و خبات فتحی و زنده یاد عثمان احمدی به عنوان بازیگر کارگردان این فیلم سوران رحیمی که تدوین فیلم را نیز به انجام رسانده است یاری نموده اند .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان