آذرنیا: تراکتور به روزهای اوج باز می‌گردد

پیشکوت باشگاه تراکتور می گوید:گرچه در بازی های اخیر نتایج مناسبی کسب نشده است،اما با درایت مالک باشگاه،تراکتور به روزهای اوج باز می گردد.

آذرنیا: تراکتور به روزهای اوج باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن آذرنیا درباره شرایط کنونی باشگاه پس از برکناری مدیر عامل گفت:مالک و هیات مدیره باشگاه در تلاش هستند که اوضاع را بهبود ببخشند.
وی گفت:در حال حاضر شرایط باشگاه را نباید از حالت طبیعی خارج کرد و تنها چیزی که به باشگاه و مدیران کمک می کند آرامش است.
آذرنیا اضافه کرد:هواداران و تماشاچی ها و پیشکسوتان و بازیکنان باید به باشگاه و مالک آن کمک کنند تا بتواند تصمیم درستی بگیرد.
وی افزود:در حال حاضر فقط باید صبر کرد و فضا را آرام کرد  تا تصمیم درست اتخاذ شود،در غیر این صورت با عجله و اعتراض کاری به پیش نمی رود.
وی افزود:مردم هم ناراحت هستند که تیم در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته است اما من به عنوان کسی که با باشگاه آشنا هستم و در میان هواداران هستم مطمئنم که باشگاه تراکتور به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و طراوت و شادابی را در تیم تراکتور شاهد خواهیم بود.
وی با توصیه به هواداران در این مقطع کلیدی و حساس گفت:هواداران درک درستی از باشگاه دارند و خودشان می دانند که تصمیم درست در این شرایط اینست که صبوری بیشتری به خرج دهند تا مدیریت جدید منصوب شود و بتواند در آرامش تصمیم های مناسبی را بگیرد تا باشگاه تراکتور از این بحران بیرون بیاید.

256 43

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان